• Omorfia

Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?

Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!

• Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?
  • Munkakvarn

Modellen är inte ful, men hon är verkligen inte vacker heller. Hon ser ut som ett spöke som några andra nämnde. Ett mycket skrämmande utseende som inte alls passar med produkterna.

• Milkina cerka
    isvinter skrev 2009-07-08 22:35:15 följande:
    Apolivas nya reklamfilm med modellen Adina Fohlin är gjord av Johan Renck. Musiken är en gammal folkvisa "Gammalståschans hjärtesuck" med nyskriven text av Music Super Circus. Sången framförs av Sara Assbring/El Perro Del Mar.
    Du vet inte v i l k e n folkvisa? (eller för den delen var man kan ta reda på det - Googlat tidigare utan resultat).
  • Milkina cerka
    Munkakvarn skrev 2009-07-09 00:04:21 följande:
    haha, eller inte. Jag hajjade till.
    Ja, kanske det, alla reagerar ju olika, själv reagerar jag mer på reklamfilmen o. tycker hon ser "mjukare" ut i det ljusare håret.
  • EllieMay

Haha kunde varit jag som skrivit denna tråd.
    Irriterar mig som fan på reklamen och brukar alltid dansa fult till bara för att. Och jag använder apoliva schampo men inte 17 börjar jag sjunga så där, missvisande reklam

Det räcker inte att äga ett gott förstånd, det väsentliga är att använda det väl.
  • Cuthalion
    Milkina cerka skrev 2009-07-08 23:51:59 följande:
    Du vet inte v i l k e n folkvisa? (eller för den delen var man kan ta reda på det - Googlat tidigare utan resultat).
    Den heter "Gammalståschans hjärtesuck" . Sök på namnet så poppar det upp en del om både visan och den nya texten för reklamfilmen.
  • Milkina cerka
    Cuthalion skrev 2009-07-09 00:38:59 följande:
    Den heter "Gammalståschans hjärtesuck" . Sök på namnet så poppar det upp en del om både visan och den nya texten för reklamfilmen.
    Förlåt att jag inte trodde på dig, lät mer som en omskrivning för något annat.
    Googlat utan träff , undrar vad jag gör för fel??
Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?