• Omorfia

Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?

Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!

• Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?
  • drever

åh är det någon som vet visan hon sjunger på?

• mrs Elliott

Min man äääälskar henne..undrar vem jag g ift mig med.

• felicityporter

mrs Elliott skrev 2009-07-08 15:03:25 följande:

Min man äääälskar henne..undrar vem jag g ift mig med.
    Haha, han kanske är en Dexter utan att du vet om det.
  • Ventress

Hon heter Adina Folin och är "supermodell""...jösses, vem som helst kan bli "super" nuförtiden. Gräslig reklam - hon ser helt psycho ut "Köp krämen, annars..."

• Barbella

Det jag har reagerat på är att hennes utseende inte passar ihop med rösten. Sedan mimar hon uselt. Fast det kanske är grejen med reklamen.... man uppmärksammar den på ett eller annat sätt

• elektra1

Adina Fohlin som är med i reklamen är en väldigt känd fashion modell.
    Väldigt vacker dessutom. Trodde ni förstod att det är det hemska ljuset i studion som gör att hon ser hemsk ut. Knappast hennes fel...

lexposure.net/.../preview/Adina_Fohlin-7.jpg

Adina har gjort kampanjer för Armani Exchange, Genny och Moschino Jeans, och gått visningar för bland annat Chanel, Givenchy, Alexander McQueen, Dior, Armani, Issey Miyake, Kenzo, Christian Lacroix, Burberry, Fendi och Lanvin

Googla på Adina Fohlin modell så får ni se vackra bilder.
    Nån bättre modell kan de knappast få tag på..

Har just börjat lite med modellfoto själv, så därför visste jag vem hon är.

• Pitufita
    Omorfia skrev 2009-05-07 21:25:17 följande:
    Någon borde få sparken om det är meningen att reklamen ska få oss att köpa Apolivaprodukter.. I mina ögon är ser den skönsjungande bruttan ut som om hon hör hemma i The Ring och ska hoppa ut ur TVn och döda mig. Är det bara jag eller ser hon helt creepy ut?!
    Håller helt med! Fy fan vad jag tycker hon ser läskig ut. Såg henne på bio trodde jag skulle få hjärtattack hehe
  • Caysa

hahaa... Det har vi också konstaterat!! Jag tycker hon ser ut att lida av näringsbrist!

• Pitufita
    elektra1 skrev 2009-07-08 21:37:05 följande:
    Adina Fohlin som är med i reklamen är en väldigt känd fashion modell.Väldigt vacker dessutom. Trodde ni förstod att det är det hemska ljuset i studion som gör att hon ser hemsk ut. Knappast hennes fel...lexposure.net/.../preview/Adina_Fohlin-7.jpgAdina har gjort kampanjer för Armani Exchange, Genny och Moschino Jeans, och gått visningar för bland annat Chanel, Givenchy, Alexander McQueen, Dior, Armani, Issey Miyake, Kenzo, Christian Lacroix, Burberry, Fendi och LanvinGoogla på Adina Fohlin modell så får ni se vackra bilder.Nån bättre modell kan de knappast få tag på..Har just börjat lite med modellfoto själv, så därför visste jag vem hon är.
    Jag googlar o hon har fortfarande helt galet läskiga ögon - hon e inte ful alls måste jag hålla med om men hon ser läskig ut helt enkelt
  • Milkina cerka

Är det n å g o n som vet vem som sjunger melodin i den reklamen?
    Om den är specialskriven, eller tagen någon annanstans ifrån?

Jag gillar den oavsett hur modellen ser ut

Svar på tråden Apoliva-reklamen på TV - skämtar de eller?