Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!
Jag har börjat med naturdiet och det funkar faktiskt om man vill gå ner i vikt själv har jag gått ner 2 kg nu på 1 vecka. Vore roligt om det finns fler här som kör med den och vill följas åt!
Jag har börjat med naturdiet och det funkar faktiskt om man vill gå ner i vikt själv har jag gått ner 2 kg nu på 1 vecka. Vore roligt om det finns fler här som kör med den och vill följas åt!
Hej!
Jag körde igång igår! Har gått ner med Cambridge innan, men satsar på något billigare denna gång. Hur tycker du smakerna är? Jag har bara smakat Wild Berries och den är ju sådär...Cambridge var godare.
Har du mycket du ska bli av med? Hur upplevde du första veckan? Jag brukar vara ett vrak heeeela tiden!
HEj
Jag tänkte börja i dag! Men har inte bestämt mig om det blir butrieltt eller naturdiet. Det lutar nog åt nutrilett... men kanske man kan få vara med här iaf?!
HUr mycket ska ni gå ner?
Kram
Hallå!
Vad kul med någon till! Jag har testat nutrilett och var inte så förtjust, men det är ju precis samma sak annars. Du bor inte i Lunda-området? Har några påsar nutrilett jordgubb du kan få ärva i så fall:)
Jag tänkte gå ner knappt 10 kg. Är inte direkt överviktig, men kommer inte i mina kläder alls längre och det är ju sådär kul...Jag räknar med att det kommer ta ungefär 5 veckor. Vad tror ni om det? Rimligt? Jag är rätt långsam på att tappa i vikt...
Om du inte har använt pulver innan, var beredd på att må PYTON i början! Men det går över, jag lovar! Och man blir smal och snygg snabbt=)
Hur går första dagen? Gillar du nutrilett?
kramar!
Hej igen
Jag har aldrig använt nutrilett förut, men ska nu försöka! Tror jag provat någon påse, men bläääää... Men nu ska man bli smal och snygg, som du sa Det bara måste gå !!!
Längtar efter att kläderna ska sitta snygggt igen!
Jag har dock inte börjat riktigt än!!! Blir i kväll som startskottet går. Ska åka och handla "pulver" efter jobbbet och då kör jag direkt!!
Lite jobbigt då jag jobbarpå en stor arbetsplats med matsal och går man inte ner och äter så "surrar" ju alla... Jobbigt! Har därför funderat på om jag ska äta ett mål om dagen...men det känns inte hller bra! Så i morgon är det nog bara bita i sura äpplet och inte lyssna på skvallret!
TYcker din viktminskning låter rimlig!
KRam
hallå..Jag kör med choklad smak den tycker jag e bäst!Dom 3 första dagarna var jobbigat tyckte jag men nu har man vant sig.kör du med ren kur?
Jag vägde från början 72.6 kg och nu väger jag 69.5 så har gått ner lite men ska ner till 63 har jag tänkt och när jag gjort det ska jag börja trappa ner lite tänkte jag till 2 påsar om dan istället för 3.
miss alm skrev 2008-08-26 11:00:04 följande:
Hej på er!
Sitter precis och surplar på min första Natur Diet Choklad. Jag tycker den är super! Kan tänka mig att andra inte gillar den dock.Jag älskar ju chokladen i chkoladkalendrarna också...
hallonvanlijte: Jag klarar själv inte av att köra kombinerad kur, blir alldeles för hungrig (precis som jag är under första veckan), men klarar du det så är det ju ett alternativ!
Om du inte har köpt pulvret än, testa både Natur Diet och Nutrilett! Så kan du ju se vad du tycker är godast!
Kärleks barnet: Jag kör rent, klarar inte av att köra kombokur. Ska du köra kombinerat efter 63? Hur mycket till ska du gå ner? Vad skönt att du har börjat gå ner lite! Det är alltid lättare att motivera sig när man ser resultat! Och 3 kg! Man brukar ju säga att det skiljer ungefär 5 kg från en storlek till en annan. Bara 2 kg kvar då! Eller till man passar i kläderna man använder igen kanske;)
Kramar och lycka till!
ja när vågen står på 63 ska jag minska påsar till 3 första veckan och sedan 2 för man ska ju inte sluta helt utan minska sakta.
ja jag älskar det här nu man blir såå glad när man väger sig.
hur myckets ak du gå ner?..Lycka till du med!kram
miss alm skrev 2008-08-27 15:19:22 följande:
Tack tack!
Jag har ett mål jag ska komma ner till, har inte vägt mig än, men jag skulle tro att det är knappa 10kg dit. Blä, det låter mycket!
Vad gör ni när motivationen tryter?
Har ni några delmål och belöninger?
kram
Känner mig jättemottiverad, men vad gör man när man bara MÅSTE äta med jobbet i dag.. Hade jobb-lunch med viktiga kunder...inte läge att sitta och suga på en drink då ;_) MEn å andra sidan så är det ju väldigt sällan jag har sådana luncher (kanske 1 ggr i månaden) så det får väl gå...men trist när jag var så peppad...
MEn som man brukar säga...bara att hålla i nu och njuta av måltidne jag fick
Vad duktiga ni är
Kram
Hallonvaniljte: Har du testat de olika dryckerna än och vad tycker du? Mår du bra? Jag vill också ha ett jobb med goda jobbluncher;)
Hur går det för er? Sett att de har extrapris på netto på naturdiet denna veckan?
Gett upp allihopa?
Hej,
Jag ska börja med NaturDiet den 28/12 och äta det i en månad ..
hur mycket är genomsnittet att gå ner i vikt på den tiden?
Men ät MAT ! nyttig mat och träning!
Mer än hälften av alla som gått på nuttrilet eller naturdiet går inom ett år upp allt igen PLUS 5 kilo till ungefär!
Värdelöst! Ät nyttigt och rör på er. funka för mig iaf. 2´6 kilo sen i februari!
Nu har jag börjat med Naturdiet, och det ska jag äta fram tills den 26/1 och jag började den 27/12,
Så idag har jag ätit Naturdiet (alla måltider om dagen, inte någon "vanlig" mat ).. i 3 hela dagar och är inne på 4 dagen,
Min vikt minskning är nu på sammanlagt 1.9 kg.
så har bara 1,5 kg kvar att gå ner innan operationen,
Tror ni jag klarar det på 3,5 veckor ?
Jag vet att jag precis som ni kommer klara av det..
Visst det är svårt att hålla sig helt borta från mat, men Hitta viljan, Hitta styrkan så kommer du att lyckas,,
Lycka till allihopa,
Skriver igen om ett tag för att upptadera hur det går för mig..
(är bara rädd att man ska börja gå upp när man ätit naturdiet i 3-4 veckor., men läkaren sa att det blir svårt att göra det. )
Jag har gått ner med nutrilett diet jag vägde 70 kg föra veckan och nu väger jag 68 kg efter en vecka. De funkar för mig. Jag har ju hållit på med det förut med för bar år sedan. Då vägde jag 89 kg gick ner till 59 kg på en mån. Så de funkar helt klart. Men man ska va aktiv medans man håller på då blir det bra. Drick mycket vatten minst 2 liter om dagen de en viktig sak att göra. Annas kan man få yrsel och även huvud värk. Lycka till alla ni som håller på med nutrilett dieten.