• miss alm

Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!

Hej!
    Jag körde igång igår! Har gått ner med Cambridge innan, men satsar på något billigare denna gång. Hur tycker du smakerna är? Jag har bara smakat Wild Berries och den är ju sådär...Cambridge var godare.
    Har du mycket du ska bli av med? Hur upplevde du första veckan? Jag brukar vara ett vrak heeeela tiden!

• miss alm

Hallå!
    Vad kul med någon till! Jag har testat nutrilett och var inte så förtjust, men det är ju precis samma sak annars. Du bor inte i Lunda-området? Har några påsar nutrilett jordgubb du kan få ärva i så fall:)

Jag tänkte gå ner knappt 10 kg. Är inte direkt överviktig, men kommer inte i mina kläder alls längre och det är ju sådär kul...Jag räknar med att det kommer ta ungefär 5 veckor. Vad tror ni om det? Rimligt? Jag är rätt långsam på att tappa i vikt...

Om du inte har använt pulver innan, var beredd på att må PYTON i början! Men det går över, jag lovar! Och man blir smal och snygg snabbt=)

Hur går första dagen? Gillar du nutrilett?

kramar!

• miss alm

Hej på er!
    Sitter precis och surplar på min första Natur Diet Choklad. Jag tycker den är super! Kan tänka mig att andra inte gillar den dock.Jag älskar ju chokladen i chkoladkalendrarna också...

hallonvanlijte: Jag klarar själv inte av att köra kombinerad kur, blir alldeles för hungrig (precis som jag är under första veckan), men klarar du det så är det ju ett alternativ!
    Om du inte har köpt pulvret än, testa både Natur Diet och Nutrilett! Så kan du ju se vad du tycker är godast!

Kärleks barnet: Jag kör rent, klarar inte av att köra kombokur. Ska du köra kombinerat efter 63? Hur mycket till ska du gå ner? Vad skönt att du har börjat gå ner lite! Det är alltid lättare att motivera sig när man ser resultat! Och 3 kg! Man brukar ju säga att det skiljer ungefär 5 kg från en storlek till en annan. Bara 2 kg kvar då! Eller till man passar i kläderna man använder igen kanske;)

Kramar och lycka till!

• miss alm

Tack tack!
    Jag har ett mål jag ska komma ner till, har inte vägt mig än, men jag skulle tro att det är knappa 10kg dit. Blä, det låter mycket!

Vad gör ni när motivationen tryter?
    Har ni några delmål och belöninger?

kram

• miss alm

Hallonvaniljte: Har du testat de olika dryckerna än och vad tycker du? Mår du bra? Jag vill också ha ett jobb med goda jobbluncher;)

• miss alm

Hur går det för er? Sett att de har extrapris på netto på naturdiet denna veckan?

Svar på tråden Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!