Inlägg från: Pillemajsan |Visa alla inlägg
  • Pillemajsan

Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!

Jag har börjat med naturdiet och det funkar faktiskt om man vill gå ner i vikt själv har jag gått ner 2 kg nu på 1 vecka. Vore roligt om det finns fler här som kör med den och vill följas åt!

• Svar på tråden Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!
  • Pillemajsan

hallå..Jag kör med choklad smak den tycker jag e bäst!Dom 3 första dagarna var jobbigat tyckte jag men nu har man vant sig.kör du med ren kur?
    Jag vägde från början 72.6 kg och nu väger jag 69.5 så har gått ner lite men ska ner till 63 har jag tänkt och när jag gjort det ska jag börja trappa ner lite tänkte jag till 2 påsar om dan istället för 3.

miss alm skrev 2008-08-26 11:00:04 följande:

Hej!Jag körde igång igår! Har gått ner med Cambridge innan, men satsar på något billigare denna gång. Hur tycker du smakerna är? Jag har bara smakat Wild Berries och den är ju sådär...Cambridge var godare.Har du mycket du ska bli av med? Hur upplevde du första veckan? Jag brukar vara ett vrak heeeela tiden!
  • Pillemajsan

ja när vågen står på 63 ska jag minska påsar till 3 första veckan och sedan 2 för man ska ju inte sluta helt utan minska sakta.
    ja jag älskar det här nu man blir såå glad när man väger sig.
    hur myckets ak du gå ner?..Lycka till du med!kram

miss alm skrev 2008-08-27 15:19:22 följande:

Kärleks barnet: Jag kör rent, klarar inte av att köra kombokur. Ska du köra kombinerat efter 63? Hur mycket till ska du gå ner? Vad skönt att du har börjat gå ner lite! Det är alltid lättare att motivera sig när man ser resultat! Och 3 kg! Man brukar ju säga att det skiljer ungefär 5 kg från en storlek till en annan. Bara 2 kg kvar då! Eller till man passar i kläderna man använder igen kanske;)Kramar och lycka till!
Svar på tråden Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!