Inlägg från: hallonvaniljte |Visa alla inlägg
  • hallonvaniljte

Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!

HEj

Jag tänkte börja i dag! Men har inte bestämt mig om det blir butrieltt eller naturdiet. Det lutar nog åt nutrilett... men kanske man kan få vara med här iaf?!

HUr mycket ska ni gå ner?

Kram

• hallonvaniljte

Hej igen

Jag har aldrig använt nutrilett förut, men ska nu försöka! Tror jag provat någon påse, men bläääää... Men nu ska man bli smal och snygg, som du sa Det bara måste gå !!! Längtar efter att kläderna ska sitta snygggt igen!

Jag har dock inte börjat riktigt än!!! Blir i kväll som startskottet går. Ska åka och handla "pulver" efter jobbbet och då kör jag direkt!!

Lite jobbigt då jag jobbarpå en stor arbetsplats med matsal och går man inte ner och äter så "surrar" ju alla... Jobbigt! Har därför funderat på om jag ska äta ett mål om dagen...men det känns inte hller bra! Så i morgon är det nog bara bita i sura äpplet och inte lyssna på skvallret!

TYcker din viktminskning låter rimlig!
    KRam

• hallonvaniljte

Känner mig jättemottiverad, men vad gör man när man bara MÅSTE äta med jobbet i dag.. Hade jobb-lunch med viktiga kunder...inte läge att sitta och suga på en drink då ;_) MEn å andra sidan så är det ju väldigt sällan jag har sådana luncher (kanske 1 ggr i månaden) så det får väl gå...men trist när jag var så peppad...

MEn som man brukar säga...bara att hålla i nu och njuta av måltidne jag fick

Vad duktiga ni är
    Kram

Svar på tråden Vi som kör med Naturdiet för att gå ner i vikt!