• Filips mamma06

Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)

Nu var det dags att starta ännu en ny tråd för oss.
    Hoppas vi blir mer aktiva nu under hösten.

Filip vår stora kille
  • Svar på tråden Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)
  • ISSEN

Tyvärr så kan inte vi längre för nu har RS sesongen börjat och jag vågar inte riktigt vara ute bland folk så mkt då! Men ni får ha det så revligt och hoppas det blir av! :)

• Livsglädjen

Oj, oj, har ni tröttnat eller?
    7:e oktober, det var länge sedan någon skrev...
    /Norrlänningen

• Filips mamma06

Hoppas det är bra med alla. Vad gör ni alla på dagarna?
    Hur ska ni fira jul & nyår?

Kram

Filip vårt allt
  • bumbi
    Filips mamma06 skrev 2008-11-10 00:57:10 följande:
    Hoppas det är bra med alla. Vad gör ni alla på dagarna?Hur ska ni fira jul & nyår?Kram
    Hej hej!
    Med oss är allt bara bra, Linn var sjuk förra veckan i feber men är tillbaks på dagis idag

Vi blir hemma i Sthlm över jul och nyår, jul firar vi hemma hos min bror med familj och nyår vet vi ännu inte hur planerna blir.
    Annars är det full fart med jobb och dagis, sen har vi lite att stå i då vi ska gifta oss nästa år  

Kramar!
    Linn 060306 v.32+6 Emma 040414 v.41+3
  • Mamma till bröderna bus

bumbi- vad kul, grattis, vilken årstid :)

Här är allt föresten oxå bra.

Jul firar vi här hemma och likaså med nyår. Jul med farmor och farfar.
    Nyår firar vi som förra året tillsammans med Therese och hennes familj.

• Filips mamma06
    bumbi skrev 2008-11-10 11:00:47 följande:
    Hej hej! Med oss är allt bara bra, Linn var sjuk förra veckan i feber men är tillbaks på dagis idag Vi blir hemma i Sthlm över jul och nyår, jul firar vi hemma hos min bror med familj och nyår vet vi ännu inte hur planerna blir. Annars är det full fart med jobb och dagis, sen har vi lite att stå i då vi ska gifta oss nästa år   Kramar!
    Men va kul. GRATTIS!
    Vilket datum? Kyrka?
    skulle gärna gifta om mig det är så mysigt!

Här planerar vi faktiskt att försöka få en till snart. men det får komma när det kommer har vi sagt inget vi stressar fram.
    Blir 25 den 5:e dec o har lite åldernoja faktiskt.
    Vore riktigt kul om vi skulle kunna få ihop en julfika? vad sägs?

11:e dec kanske?
    Filip vårt allt
  • bumbi

Tack för grattis

den 2:a maj är det dags, vi firar 10 år samma vecka så vi kände att det passar superbra då
    vi ska vigas borgerligt så vi har fest och vigsel på samma ställe (vill inte skriva vart här   ) men det är på en festplats (en gård) i närheten av där vi bor. Vi hoppas på hyfsat bra väder så att vi kan ha vigseln ute i trädgården på festplatsen.
    Känns som en evighet kvar men tiden har gått jättefort, det är en heö del att stå i - men det är bara kul

• Livsglädjen

Filips mamma06 skrev 2008-11-11 00:30:05 följande:

Blir 25 den 5:e dec o har lite åldernoja faktiskt.
    Oj, oj, oj, om du har åldersnoja så borde jag ha dödsångest jag fyller 37 nästa gång (iofs i maj 2009, men ändå) *fniss*
  • ISSEN

Hallå tjejer!!
    Först och främst, GRATTIS till Carlotte!!
    Sen ville jag bara säga att jag kom på att Barbro på hemsjukvården (för er som hade hemsjukvård från Huddinge) ska snart gå i pension och då tycker jag att det skulle sitta fint med en "återträff" på Neo och ge henne en liten blomma eller 2  Kommer inte riktigt ihåg när men om jag inte minns helt fel så tror jag det är i sommar någon gång!! Jag ska iallafall gå dit med en blomma så om någon/några känner för att följa med vorde det trevligt med sällskap Flört
    Jag tänkte ev ta det i början på nästa år.. och hoppas då att RS har slutat härja för innan dess vill de nog iaf inte ha så mkt besök på neo!
    Hoppas allt är bra med er annars och att alla mår bra! Kram!

• bumbi
    ISSEN skrev 2008-11-15 22:46:54 följande:
    Hallå tjejer!!Först och främst, GRATTIS till Carlotte!! Sen ville jag bara säga att jag kom på att Barbro på hemsjukvården (för er som hade hemsjukvård från Huddinge) ska snart gå i pension och då tycker jag att det skulle sitta fint med en "återträff" på Neo och ge henne en liten blomma eller 2  Kommer inte riktigt ihåg när men om jag inte minns helt fel så tror jag det är i sommar någon gång!! Jag ska iallafall gå dit med en blomma så om någon/några känner för att följa med vorde det trevligt med sällskap Jag tänkte ev ta det i början på nästa år.. och hoppas då att RS har slutat härja för innan dess vill de nog iaf inte ha så mkt besök på neo!Hoppas allt är bra med er annars och att alla mår bra! Kram!
    Tack tjejen

Jag hörde det av en tjej jag träffade förra helgen att Barbro ska gå i pension (hon låg på Neo i somras och hade hemsjukvård med henne )
    Jag följer gärna med till Neo då, vore kul!

Hoppas ni har det bra därhemma med pojkarna, Simon har blivit såå stor och Liam är ju oxå stooora killen nu!

Kram!
Svar på tråden Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)