• ISSEN

Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)

Hej hej Alla!
    Hoppas ni har det bra! Vi är småförkylada (Barnen) fast på bättringsvägen här hemma!

Theodoris:  Välkommen! Alltid kul med nya ansikten! Jag har två söner som är förtidigt födda båda två! Liam som är född 30+6 vägde 2137g 43cm och Simon som är född v 26+2 vägde 1173g 39cm

Men tjejer!! Kan vi inte ta och försöka ses nåt nu innan RS sesongen sättter igång så jag kan få träffa er??En lör eller sön när ni arbetsmyror är lediga! Gärna om vi kanse skulle kunna vara ute? Nån parklek? Skulle vara så kul att ses alla igen och jag har ju inte gjort NÅT annat än vart på hemmaplan i sommar, nu vågar jag åka buss och T-bana md Simon INNAN alla riktiga förkylninger sätter igång!

• ISSEN

Tyvärr så kan inte vi längre för nu har RS sesongen börjat och jag vågar inte riktigt vara ute bland folk så mkt då! Men ni får ha det så revligt och hoppas det blir av! :)

• ISSEN

Hallå tjejer!!
    Först och främst, GRATTIS till Carlotte!!
    Sen ville jag bara säga att jag kom på att Barbro på hemsjukvården (för er som hade hemsjukvård från Huddinge) ska snart gå i pension och då tycker jag att det skulle sitta fint med en "återträff" på Neo och ge henne en liten blomma eller 2  Kommer inte riktigt ihåg när men om jag inte minns helt fel så tror jag det är i sommar någon gång!! Jag ska iallafall gå dit med en blomma så om någon/några känner för att följa med vorde det trevligt med sällskap Flört
    Jag tänkte ev ta det i början på nästa år.. och hoppas då att RS har slutat härja för innan dess vill de nog iaf inte ha så mkt besök på neo!
    Hoppas allt är bra med er annars och att alla mår bra! Kram!

Svar på tråden Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)