Prematurtråd 6 Sthlm (Barn födda 06)
Nu var det dags att starta ännu en ny tråd för oss.
Hoppas vi blir mer aktiva nu under hösten.
Nu var det dags att starta ännu en ny tråd för oss.
Hoppas vi blir mer aktiva nu under hösten.
hej,
kul med en ny tråd!
Hoppas allt är bra med er alla
hej på er! hoppas allt är bra med er alla,
Vi mår iaf jätte bra, bara en vecka kvar tills Felix ska börja dagis, jag längtar. Felix har fått en ny blogg, www.felixen.bloggspot.com välkommna, välkommna
just det.. klantigt.. det vet jag ju igentligen =)
Hej
ja det är ju inte så ofta som man är här inne längre. Känns som om det har avtagit lite och alla inte har så mycket tid att sitta här.
Barnen blir större och tar mer tid. Men i alla fall när jag ändå är inne och tittar så kan jag ju passa på att skriva några rader.
Vi mår bra allihop, och det är mycket som händer i vårat liv.
Ameena mår bra är dock lite förkyld av dagis baciller efter att hon har kommit tillbaka från semestern. Men förhoppningsvis så ger det med sig snart.
Hon har även en ny blogg men det kanske ni har sett om ni har varit inne på den gamla. Men den nya adressen är
ameenasvarld.blogspot.com
Hoppas att alla andra också mår bra.
Hej! Får jag vara med här? Har totalt missat denna tråd förut.
Min lilleman Christopher föddes 060618 i vecka 33+5. Han vägde 1861 gr och var 44,5 cm.
Välkommen theodoris! Det är klart =) Min kille är född 6 oktober -06 i v 33+3. vägde 2105g och var 43 cm lång
Tack!
Bussig: Din kille var ganska stor för att vara så liten tyckte jag. Eller det kanske är normalt? Christopher låg på -19% 3 dagar innan han föddes.