• Emmiez

Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)

Hej!

Här är listan för oss som kämpar och väntar... och som har gjort så i mer än ett år. Listan är tänkt som ett "extra stöd" för oss där vi kan hålla ihop, glädjas åt varandras framsteg och trösta och krama då det går oss emot... Här finns även utrymme för mer allmänt prat Välkommen hit!

Tidigare tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m3066697.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m4154163.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m5601510.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-132/m7262852.html

• Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)
  • pissypopi

jo, om inte annat läste jag det här på FL, det ska tydligen ha en massa positiva egenskaper: vara upppiggande, ge ökad sexlust, öka chanserna för graviditet och ge mer regelbunden mens.
    De där första tre har inte hänt här, inte än i alla fall, men mensen har blivit regelbunden den här månaden i alla fall.
    Sen om det beror på rosenrot vet jag inte men det spelar då egentligen ingen roll bara den håller sig regelbunden.

• pissypopi

bara en månad.. .alltså förra månaden och direkt blev det regelbundet. Men ja jag vet inte. Det finns de som säger att de blir gravida samma månad som de åt rr, och att det beror på det.
    Jag vet inte om jag tror på det till 100 men det skadar ju inte att testa.

• pissypopi

hela förra hösten var den regelbunden med ca 35 dagars mellanrum, så det var långt men regelbundet.
    Sen så hade jag mens i julas, i mittan av februari, månadsskiftet april/maj åsså nu...

• pissypopi

Bisquit:
    jag har inte sagt att rosenrot ökar mina chanser att bli gravid, jag vet inte om jag tror på det. Men eftersom min mens har blivit regelbunden efter att jag började äta det så kommer jag att fortsätta. Men vid ÄL så slutar jag omgående för att inte råka äta det under graviditet.

• diidiaa

Finns det olika sorters rosenrot? Vilken ska man köpa? Har tänkt testa det jag med.

Svar på tråden Listan för oss som väntat mer än ett år (Del 5)