Inlägg från: Matilda86 |Visa alla inlägg
  • Matilda86

Norrköpingstråden del 7

Nej nått ställe måste dte ju finnas typ...hummm...MUFFINS O CHOKLAD  eller HUGO???
    Jag MÅSTE fika=)

1malle: Ja hoppas att Ola har rätt=)

• Matilda86

Men solen skiner ju=) så jag traskar ner till färgagården????!!

• Matilda86

Jag kan den 10:e *party*

Tack för trevlig fika!!

• Matilda86

haha Kenzie där fick du till det

Ja den är sååå fin och jag tog 80 det trodde personalen oxå...nu vill jag ta på den men jag lovar att hon slipper i denna värme=)

• Matilda86

1malle: Jag har oxå kännt av en släng, igår hade jag sånna kramper i magen idag är det bättre men Ester har oxå vart lite knipig.

• Matilda86

Idag har vi åkt tåg till Göteborg, sitter i Mackes kompis studentlya, mysit. Tåget gick jätte bra ester va såååå duktig inte ett kyst. O så har hon provat ny puré (mango) söta miner lite surt men mer ville hon ha=) Så fick hon gröt ikväll, en hel smakportin ojojoj glupskare tjej får man leta efter
    Imororn blie Liseberg me nyinskaffade hörselskydd.

minimalla: Skönt att det inte bara e min lilla Ester som är en liten heffaklump söta klumpar=)

1malle: De vi är o hälsar på här i Gbg..min pappas farbror de bor på Olas väg hihi.

• Matilda86

ja faktiskt...skönt o komma iväg lite, jag köpte dem på brio faktiskt, nu ska vi bara se m hon tillåter os att ta på dem=)

• Matilda86

CG: Lycka till nu, vi väntar med spänning på din lill* bebbe.

• Matilda86

Skulle bara höra om det blir nån fika i veckan?? Jag flyttar ju snart så en avskeds fika...nån som vill??

• Matilda86

Kan ni onsdag klockan 13??
    Inatt slog ester alla rekord sov mellan 18.30 till 06.00 gissa om det var en förvånadf mamma o pappa som gick upp=)

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7