Norrköpingstråden del 7
Idag har Ester haft puré premiär...hon älskade det och skrek efter mer men det får vänta tills imorron
Idag har Ester haft puré premiär...hon älskade det och skrek efter mer men det får vänta tills imorron
Härligt, hur mycket fick hon då??
det blev majspuré den va helt oki faktiskt
Oj säg inte så, hon har inte bajsat efter purén, och hon brukar lltid bajsa på eftermiddagen, men jag får hålla tummarna på att det går bra annars får vi "hjälpa" henne lite imorron.
STELLa ser mer än nöjd ut haha, sitter hon i barnstol??
Grattis...ännu en kille i gänget...humm..;)
Låter som Kolik..Det är hemsk men det går över...jag lovar Ester blev av med det för 2 veckor sen en helt annan bebis.
Grattis Andrea!!
Jag är sugen på fika.
Måste höra med er hur gör era barn (ni som nyss börjat ge "mat") när de äter?? Ester sträcker ut tungan men det är väl för att honm inte vet vad hon sk agöra?
1malle: Jo jag antog att dte vra så=)
Idag har jag kört mitt första tränigspass, inlines med barnvagn...livsfarligt hehe nee då Macke tog vagnen, han är ju himla stabil på inlinesen eftsrsom att han är uppvuxen på skridskorna.'
Ester har varit lite halvgnällig idag inte mycket bajs, är lite orolig att magen inte pallar puré??!!!
Yiskah: Det ska väl bli som idag typ.
Vi kommer imorron=) 13, om vi inte svettar bort innan=)
Ester klarar faktiskt oxå värmen helt oki visst är hon lite gnälligare men hon sover mycket mycket mera.
Har precis kommithem från en ansiktsbehandling med massage för ansikte och axlar sååååå skönt.
När blir det fika??=)
Oooo jag skulle kommit på fikat men hade så ont i magen men det får bli nästa vecka. hoppas ni hade det bra i värmen *pustar*
1malle: Oj 3ggr vilken mardröm, ester äter mindre, men tillräckligt för hon kissar o kissar. Här får vi sova 10 timmar nu *pepper pepper tar i trä*.