Inlägg från: Matilda86 |Visa alla inlägg
  • Matilda86

Norrköpingstråden del 7

Ja färgagården blir bra för mej=)!!

Tingan: Får han i sej tillräckligt med mat från tutten dÅ?? kankse behöver lite tillägg för att sova lite? Ester sov jätte dåligt första början lr inte alls typ. Sen fick hon tillägg och det blev bättre men inte bra. Hennes kolik försvann efter 2mån då blev hon som en ny bebis. Håll ut det blir bättre!!

• Matilda86

Kissekattmamman: Grattis!

Kenzie: Ja då kommer jag, hoppas allt ordnar sej.

Jag som var så glad att Ester sovit 11 timmar chi fick jag inatt sov hon 4 timmar *suck*

• Matilda86

ooo nu vill jag ha vinter...det är så kvavt, Ester är gnälligare än gnälligast och vägrar sova stackarn. NU ligger hon ute i vagnen i bara blöja, usch bävar för att ta in henne i hettan.

vi ses väl imorron?

• Matilda86

1malle: Inga problem, jag lyssnar gärna så ut me´t

Vi fick åka upp med ester till akuten sen, ni som var på fikat hörde ju en inte allt för glad Ester. Hon har feber och antagligen öroninflamation. Vi fick aldrig träffa läkaren det blev ett akutsnitt precis när vi kom. Så om det inte blir bättre ska vi åka upp imorron.

tack för fikat!!!!

• Matilda86

Ester mår bättre, hon har sovit nästan hela dagen och somnade nu igen, så jag hoppas att det snart släpper.
    Vet ni om man kan ge såå små barn alvedon?? glömde fråga det.

• Matilda86

Tack jag tänkte åp dte men fick inte fram vad det hette=)

• Matilda86

Ajust det måste fråga vad anser ni e feber om man har 36.5 som vanlig temepertur...är 38,4 det? Ester hade det men de på sjukhuset sa att det inte var feber *funderar*

• Matilda86

Ja oki. Man vill ju inte stoppa i dom i onödan.

• Matilda86

Hej hopp  måste få stoltsera med att min lilla tös har fått sin första tand, hihi så gullit, men sååå gnälligt.=)

• Matilda86

hihi Tack! Hur går det för Stella hon va ju på G i munnen=)

• Matilda86

hihi idag fick hon sin andra tand, syyyl vassa.

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7