Norrköpingstråden del 7
Jag blödde massor på BB så jag fick en hel drös med engångstrosor. Tog med mig en bunt hem också Jag bad om nya flera gånger så till sist la dom in hel hel hög i mitt rum.
Ang. salvor så tror jag också att de man får i BB-väskan räcker. Jag har ännu inte använt salva alls till Theo, bara lite barnolja i badet.
1malle: Här hemma äter vi ofta tomat och fetaoströra. Bara att röra ihop smulad fetaost (gärna den äkta som är gjord på får eller getmjölk) med hackade tomater, turkiskt yoghurt och salt och peppar.
Eller så brukar vi blanda färskost (typ creme bonjour, vi brukar ha vitlök/örter eller kantarell med det går bra med vilken som helst) med creme fraiche). Hur mumsigt som helst till grillat
Tingan: Hoppas du mår bättre idag. Jag tycker också att du ska kontakta sjukhuset om du inte mår bättre...det är ju skönt att få komma in på en koll och slippa oroa sig.
Jag har f.ö gått och blivit sjalfrälst. Fick hem min trikåsjal igår och har burit konstant Både jag och Theo tycker den är toppen och han somnar som en stock så fort han sitter i den. Och det känns ingenting i ryggen, trots att jag var ute med hunden i nästan två timmar. En jäkla skillnad mot den där hemska Babybjörnen!