Inlägg från: Kenzie |Visa alla inlägg
  • Kenzie

Norrköpingstråden del 7

Tindrande. Har du provat att handpumpa?
    Annars så gav vi Theo ett mål ersättning direkt, och det var inga problem. Men jag tycker du ska prova med NAN isåfall. Många bäbisar får ont i magen av Semper.
    Förstår att du inte vill lämna lilltjejen, du får hänga med nästa gång

• Kenzie

Jo men du kan absolut ge nån gång ibland. Förut fick Theo bara 1 mål ersättning om dagen och det fungerade jättebra. Ett tips är att låta henne suga en stund på flaskan innan du låter maten rinna ner, så att det tar en stund innan maten kommer (om du förstår, lite konstigt formulerat kanske). Vi gjorde inte så och nu blir Theo skitarg om det så bara tar 5 sekunder för mjölken att rinna till när jag ska amma. Han har blivit lat min lille herre.

• Kenzie

Matilda: Woho! Nu ska vi bli fulla Läste att du köpt den gröna jackan, vill se bild nuuu! Theo ska nog få den bruna imorrn om han är snäll

• Kenzie

Haha ja ibland är jag bra rolig *ler*

Jo det blir nog 80 för oss med. Köpte du byxorna också?

• Kenzie

Matilda: Kul med en liten minisemester. Jag vill också till liseberg!
    Vart hittade du hörselskydd förresten?

• Kenzie

Tindrande: Tror också att Skara Sommarland passar bättre för lite större barn

• Kenzie

CG Nkpg: Tråkigt att du fick åka hem, men nu är det inte långt kvar. Se till att vila och äta massor nu. Många kramar!

• Kenzie

Kaya: Vi bor på Karl Wards gata. Det finns olika typer av radhus där och de som har en terass på övervåningen istället för en balkong är ljusa och luftiga. Våran matplats är jätteljus (Vet att det står såna tomma på gården nedanför oss)

Kissekattmamman: Grattis till förlovningen!! Vi har saknat dig på fikat och på tråden.

Jag kan inte fika den här veckan eftersom jag är i Trosa, mitt liv är lite struligt för tillfället så jag får se hur länge jag och Theo stannar här. Förhoppningsvis kan vi fika med er nästa vecka. Jättetråkigt att vi inte hinner ses Matilda, men du skulle väl med ut den 10:e?

• Kenzie

Tindrande: Haha vilken tjockis du har Nä men finns det nått sötare än buddha bäbisar??!!

Tack tjejer. Allt kommer att lösa sig, det är bara lite kämpigt just nu. Men jag överlever

• Kenzie

tingan: Min Theo gör så när mjölken inte rinner tillräckligt fort. Då blir han vansinnig och misshandlar sin mor

Svar på tråden Norrköpingstråden del 7