• emmies

-----Rökning under graviditeten-----

har ni inte slutat på denna tråden än??

• emmies

lillan7704: irriterad på knattar som skall va spydiga suck

• emmies

håller ni förtfarande på här på denna tråden.. den har ju liksom spårat ur för länge sedan!

• emmies

anonym rökare: helt ok.. nä ja definitivt inte en av moraltanterna

Kimmis: himla jobbigt vadå?

• emmies

kimmis: precis min åsikt... men jag tänker inte säga så fula verbala ord utan håller det för mig själv i omed att du så käckt satte dit mig

• emmies

idiblon: tyvärr är du nog inte den enda med koncentrationssårigeheter nej.. jag gick ut skolan med usla betyg och gav inte ens gymnasiet en schans för jag hade så jobbigt! har även ätit medicin för jag mått dåligt.. kanske är detta för min mamma rökte när hon var gravid? kanske är det inte så? det är svårt att säga..

• emmies

jag tror väl mest att det är slumpen.. o kanske inte just för att morsan rökte, men man vet ju inte. när jag satt här härom kvällen o du skrev om just det med koncentrationsvårigheter så fick jag en klump i magen faktiskt.. tankte jag skulle sagt att jag hade de problemen själv.. men vem vill erkänna nåt sånt?

• emmies

jag skyller på farmor.. för hon är velig=) nä nu skojjar jag friskt.. hehe.. nån mer som tar sig ett glas vitt i kväll?

• emmies

anonym Rökare: dem som har astma o e parfymallargiker vad gör vi åt dem? *skratt*

• emmies

idiblon: jag tycker du verkar vara jäkligt skärpt! (smart alltså)

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----