-----Rökning under graviditeten-----
Tha princes: Varför tror du att vi njuter av att, som du uttrycker det "trycka ner människor" ? Man kan propagera för sin åsikt, utan att "njuta" av att andra tar illa vid sig, det är kanske ett ont måste?!
Tha princes: Varför tror du att vi njuter av att, som du uttrycker det "trycka ner människor" ? Man kan propagera för sin åsikt, utan att "njuta" av att andra tar illa vid sig, det är kanske ett ont måste?!
personen: Haha, klart jag är här, har dessutom blivit på tjocken!
Japp, direkt efter + som jag sagt hela tiden! Visst, saknar jag ciggen nåt ENORMT, men jag måste hålla ut.
Tha princes: Du tar ju upp saker sim inte alls är relevanta!
Personen: Jag e än så länge bara i v5, har BF 10 januari. Ska på vul nu den 1 juni, så då får jag kanske lite mer exakt.
Anonym(brainless?)
Varför skulle du inte kunna ta med dig ditt barn dit?
Anonym(brainless)? : Öh, ok vad menar du med det, varför skulle inte pappan tillåta det? Han vill väl oxå att du ska bli rökfri?
Moonis: Men det vet man ju egentligen inte? Det vore ju inte konstigt om hjärnan tog skada på något sätt av nikotinet, skadan behöver ju inte vara fysisk...
Mirva: Man vet inte idag ocm vaccin gör mer skada än nytta. Tex har det varit prat om att vaccin kan orsaka/trigga igång tex ADHD, autism mm.
Who am I: Nä, men tänk vad staten hade kunnat omfördela sina pengar om tobak hade blivit förbjudet!!!! Då hade vi sluppit betala för alla dom som dör i lungcancer pga rökning tex.