• evaviola

-----Rökning under graviditeten-----

idiblon: Heja heja!

• evaviola

Å jag ska gå o röka!

(Nä, jag e inte gravid än! )

• evaviola

idiblon: Hihihi, jag återkommer nog snart o säger detsamma! Väntar bara på plusset först! Natti natt på er alla!

• evaviola

Anonym(rökare) : Ja, visst kan dessa kvinnor som lagt av direkt haft lika mycket abstinens som du! Tror att just den frågan bara är ett sätt att försvara sig på, men det är ju bara min åsikt.

• evaviola

Anonym(rökare): Lycka till o hoppas att det går bra för dig!

• evaviola

Anonym: Vad vill du ha sagt med det inlägget? Att det är ok att röka o dricka under graviditeten? Vad bra att du skrev det, då kan jag gå ut nu och ta mig några cigg som jag verkligen längtat efter.

• evaviola

MonicaH: Ja, det glömde jag ju bort! Varför inte ta en hel vinare så blir dagen mycket roligare!?

Kan för övrigt medela att jag + i onsdags, och har inte rökt sen i torsdags! *stolt*
    Men det är inte ciggen jag saknar mest, utan snuset....

• evaviola

idiblon: Tack! Än så länge känns det inte av så mycket, mer än när sambon går ut o röker på balkongen. DÅ vill jag oxå, men så tänker man på vad det är man bär inne i magen

• evaviola

anezka: Nä, har aldrig påstått att det ska vara roligt. Det är inte så roligt heller att läsa inlägg där folk bara vill "berätta" att den o den som dom känner minsann både rökte och drack när dom var gravida, och deras barn vägde minsann mycket mer än andra + att dom är hur friska som helst. JAg personligen tycker i alla fall inte att det tillför så mycket i en sådan här diskusion, men det är ju personlig åsikt.

• evaviola

anezka: Nä, jag tänker inte sluta läsa den här tråden bara för att det finns ett fåtal som kommer med ganska så tragiska inlägg.

Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----