Inlägg från: saga o kevin |Visa alla inlägg
  • saga o kevin

-----Rökning under graviditeten-----

ts.. håller verkligen med dig..

• saga o kevin

veronica: vad menar du är lite trög ???

• saga o kevin

anonym(1 om dan) det tror inte jag heller....
    innan jag blev gravid med mitt första barn, så sa jag att den dan jag blir gravid ska jag sluta röka
    så kom den dan jag blev gravid men jag kunde inte sluta,vet inte men jag hade svårt o förstå att jag hade ett liv i magen ,de var på något sätt overkligt.
    Men jag drog ju ner på det rejält..
    Men när jag fick honom så kunde inte jag gå ut o röka , så jag höll mig i 6mån ,under tiden jag ammade.Sen börja jag igen så dumt,,

Alla vet att det är farligt o röka ,men dom som inte har haft ett starkt behov ,tycker jag inte ska yttra sig alls ..

• saga o kevin

Wellah: jag var hos läkaren med mina barn för dom hade så hög feber o blivit förkyld , så fråga läkaren om vi rökte.
    japp svarar vi då, men vi röker inte i närheten av barnen,och ute på ballkongen,
    Då sa han att fast man röker ute så fastnar det på kläder,hår och sen så andas du ut farliga gifter i 5 timmar efter du rökt  som ditt barn andas in....

Så hur kan du då på stå att du prioriterar ditt barn ???

• saga o kevin

samantha: de är bra gjort:-d

• saga o kevin

självklart man önska att alla sluta röka när man är gravid och för övigt oxå.. men att trycka ner någon för att inte klarat det...

NÄ FY säger jag bara ,det tycker jag är lågt att göra

Samantha: kan tänka mig det

• saga o kevin

anonym(rökare): förstår dig  precis... Tycker oxå det är hemskt med alla påhopp..

Spöket
  • saga o kevin

evaviola: säkert ,men alla kanske inte har den motståndet,kraften, ähh hittar inget bra ord..
    om alla kunde så hade vi ju inte haft ot alkolister,knarkare,överviktiga heller om alla nu "kunde" sluta...

Spöket
  • saga o kevin

anonm(suck)

Vaddå få missbildat barn????? utveckla det mer tack??????

Spöket
  • saga o kevin

Nä inte jag heller..inte dom jag känner heller... förstår inte att man kan kläcka ur sig nått sånt ens..........

Spöket
Svar på tråden -----Rökning under graviditeten-----