BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej! Jag hoppar över här med, varit med i några trådar!
Jag har två barn sedan tidigare och sambon ett, så tar det sig blir det vårt första gemensamma
Jag är ju lite äldre (fyllde 37 precis) o har lite högre BMI så vet det kan vara svårare o bli gravid
Vi blev gravida direkt jag tog ur spiralen som tyvärr slutade i MA sen blev vi gravida direkt efter det som blev tubarabort, fick någon reaktion på det o blev inlagd pga svåra smärtor. O nu har det gått några cykler utan ett enda +.
Vi har sagt vi ska försöka till efter sommaren o om de inte tar sig så söker vi till IVF, jag vill inte vänta för länge heller pga åldern på mig, sambon är yngre
BIM - lista
12/5 - Ardna, 2a barnet, 2a försöket
13/5 Hoppaspånr3, 3dje barnet, 5e försöket
BIM - lista
Jag hoppar också in från april-tråden🤗
Sambon och jag försöker få till första barnet. Bor i Sthlm området. Aldrig varit gravid tidigare och längtar så efter både plus och bebis.
BIM - lista
2/5 - Monki19, 1a barnet
3/5 - Lily96, 1a barnet
8/5 - MammaMG, 2a barnet, 6:e försöket
Ja vi har läkaren med oss i att börja tidigt så har varit på koll och fått klartecken trots att man generellt ska vänta till ett år.
Ne det hade vart så underbart om man kunnat beställa en frisk bebis till en viss månad 😅 Jag hoppas det kommer för er, men vet att det är lätt att känna stress trots att man inte kan göra så mycket mer än att försöka.
Det kanske ändå lindrar stressen att ni redan har två barn, man är ju inte lottlös ❤️
Håller tummarna att ni ändå får en liten sladdis nästa år 🥹
Hej! Jag hoppar över här med, varit med i några trådar!
Jag har två barn sedan tidigare och sambon ett, så tar det sig blir det vårt första gemensamma
Jag är ju lite äldre (fyllde 37 precis) o har lite högre BMI så vet det kan vara svårare o bli gravid
Vi blev gravida direkt jag tog ur spiralen som tyvärr slutade i MA sen blev vi gravida direkt efter det som blev tubarabort, fick någon reaktion på det o blev inlagd pga svåra smärtor. O nu har det gått några cykler utan ett enda +.
Vi har sagt vi ska försöka till efter sommaren o om de inte tar sig så söker vi till IVF, jag vill inte vänta för länge heller pga åldern på mig, sambon är yngre
BIM - lista
BIM - lista
Jag hoppar också in från april-tråden🤗
Sambon och jag försöker få till första barnet. Bor i Sthlm området. Aldrig varit gravid tidigare och längtar så efter både plus och bebis.
BIM - lista
2/5 - Monki19, 1a barnet
3/5 - Lily96, 1a barnet
8/5 - MammaMG, 2a barnet, 6:e försöket
Hoppar in här med! Detta blir första försöket till ett litet syskon. Ska bli så spännande med syskonförsök! Hoppas på många plus denna månad
BIM - lista
Mitt första inlägg här? känner att man kan få stöd här så joinar er <3
Kemisk graviditet i februari som jag sörjer än.
Hoppar in här igen, hängt med i flera trådar nu. Förlorade ett barn (fullt friskt) efter fullgången graviditet i fjol vintras, fick därefter ett missfall i September samma år i v10-11. Varit ganska nedslående resa i att försöka få ett levande barn. Väldigt påfrestande- men vi försöker kämpa på och tänka framåt. Fint i det fula att man delar den erfarenheten med fler här i gruppen, som på ett eller annat sätt också haft krokiga stigar till att få barn. Hoppas att 2026 är vårt år! ❤️🌈
BIM lista: