BIM Maj 2025
Hoppar in här med! Detta blir första försöket till ett litet syskon. Ska bli så spännande med syskonförsök! Hoppas på många plus denna månad
BIM - lista
10/5 - Kiwiii, 2a barnet, 1a försöket
Hoppar in här med! Detta blir första försöket till ett litet syskon. Ska bli så spännande med syskonförsök! Hoppas på många plus denna månad
BIM - lista
Grattis till alla som plussat i tråden 😍
Jag blir inte riktigt klok på min ägglossning tror att den skedde lite senare än vad min app sa. Så bim kan vara allt från 10-14 beroende på om appen har rätt eller jag. Kunde inte riktigt hålla mig och tog ett digitalt testa tidigt som visade inte gravid. Borde kanske ha hållt mig och inte testa men kunde inte låta bli och nu blev man lite nedstämd och uppgiven för denna månaden.
Hoppas det blir många fler som plussar under månaden 🥰
Super grattis till alla plus njut 🥰🥰
Fortfarande ingen mens här, känner mig dock svullen och har lite stickningar men det kan ju både vara mensen och gravid symtom så blir förvirrad. Tog ett test som visar en svag svag linje syns knappt på bild men tänker att det kan vara ett spökstreck vad tror ni?
TW toalettvanor
Blir alltid så sjukt förstoppad mellan äl och mens och såklart även under graviditet. Brukar bli lös i samband med att mens kommer. Varit förstoppad men var lös idag och blir direkt orolig att något är fel, att jag kommer få missfall nu pga något jävla progesterondropp. Gah! Vet att jag är töntig och överreagerar men är nog mer skadad av mina MA än jag tror!
Ändrar i listan då jag fått positivt på digitalt 🥰 lycka till alla och hoppas på fler plus 🥰🥰♥️
Rumpetrollet, 2a barnet, 13:e försöket efter 2 MA (➕)