• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Rut)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 08:57:10 följande:
    Lycka till! Hoppas denna man är mindre larvig. Men alltid bra att prata först.

Hur länge har du haft din piercing? Gjorde det ont? Har känseln försämrats något under tiden eller endast förbättrats?
    Har inget med larvigt att göra. Man gillar olika saker bara. Finns säkert saker som kan vara en delabreaker för dig och ts också. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 08:57:10 följande:
    Lycka till! Hoppas denna man är mindre larvig. Men alltid bra att prata först.

Hur länge har du haft din piercing? Gjorde det ont? Har känseln försämrats något under tiden eller endast förbättrats?
    Oj, jag har nog haft den i 8-9 år nu. Det gjorde lite ont att ta den men smärtan gick över fort, ömmade första dagarna. 

Känseln har inte försämrats alls. Den stimulerar skönt vid beröring eller om man gnider sig mot någon/något. Tihi, tajta jeans kan med andra ord skapa vissa vibrationer Drömmer 

Det finns många olika smycken, men jag föredrar den med enkel kula, mellanstor modell. Men jag har några olika smycken så till jul hade jag en med röd sten, gulligt Glad
  • Anonym (ärlig)

Jag förstår verkligen inte hur detta kan bli en fråga om huruvida mannen är knäpp eller inte. 

När det gäller sex så styrs man av sina känslor och det ska väl vara ok? 

Gillar man piercingar så är det helt ok! Men det är också helt ok att INTE gilla det till den grad att man blir totalt avtänd och inte klarar av sex med personen. 

Om personen med piercing då tycker det är ok att ta bort den för sin partners skull så är det ett fritt val. Det är också ett fritt val att ha kvar den och hitta en annan partner som tänder på intimpiercingar.

Några har skrivit i tråden att de berättar typ allt innan man har sex. Jag vet inte riktigt när det är lämpligt att berätta om sina intimpiercingar, men självklart är det så att det är betydligt vanligare att INTE ha en sådan än att ha en. Så kanske är det bra att hinta om det ganska tidigt, särskilt om man i övrigt verkar vara en person utan sådant. Och kanske särskilt om piercingen är extremt viktig för en som i TS fall. 

Men att kalla mannen som inte tänder på intimpiercingar för olika nedsättande saker tycker jag är under all kritik. Man måste faktiskt acceptera andras känslor när det gäller sex. Ingen är larvig för att hen inte gillar något inom sex - må så vara om det gäller läderkläder, smisk, sex i duschen eller piercingar. 

• Anonym (M)
    Anonym (ärlig) skrev 2025-02-26 09:37:11 följande:

Jag förstår verkligen inte hur detta kan bli en fråga om huruvida mannen är knäpp eller inte. 

När det gäller sex så styrs man av sina känslor och det ska väl vara ok? 

Gillar man piercingar så är det helt ok! Men det är också helt ok att INTE gilla det till den grad att man blir totalt avtänd och inte klarar av sex med personen. 

Om personen med piercing då tycker det är ok att ta bort den för sin partners skull så är det ett fritt val. Det är också ett fritt val att ha kvar den och hitta en annan partner som tänder på intimpiercingar.

Några har skrivit i tråden att de berättar typ allt innan man har sex. Jag vet inte riktigt när det är lämpligt att berätta om sina intimpiercingar, men självklart är det så att det är betydligt vanligare att INTE ha en sådan än att ha en. Så kanske är det bra att hinta om det ganska tidigt, särskilt om man i övrigt verkar vara en person utan sådant. Och kanske särskilt om piercingen är extremt viktig för en som i TS fall. 

Men att kalla mannen som inte tänder på intimpiercingar för olika nedsättande saker tycker jag är under all kritik. Man måste faktiskt acceptera andras känslor när det gäller sex. Ingen är larvig för att hen inte gillar något inom sex - må så vara om det gäller läderkläder, smisk, sex i duschen eller piercingar. 

Konstigt, du glömde ta upp att vissa här kallar TS för nedsättande saker. Men det kanske är ok. 
  • Anonym (Mr Grey)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 09:36:05 följande:
    Oj, jag har nog haft den i 8-9 år nu. Det gjorde lite ont att ta den men smärtan gick över fort, ömmade första dagarna. 

Känseln har inte försämrats alls. Den stimulerar skönt vid beröring eller om man gnider sig mot någon/något. Tihi, tajta jeans kan med andra ord skapa vissa vibrationer Drömmer 

Det finns många olika smycken, men jag föredrar den med enkel kula, mellanstor modell. Men jag har några olika smycken så till jul hade jag en med röd sten, gulligt Glad
    Spännande och förstår den njutning du upplever. Tänker också att vi är många män som med ögat finner det attraktivt, sexigt och utmanande. Å andra sidan kan vi män vara tudelade när något kommer oss nära om du förstår vad jag menar. Vi vill gärna mycket, tänker och fantiserar. Sex är något vi precis som ni kvinnor också tänker på. Men så står vi där, kan uppleva oss utmanad och då menar jag vårt manliga ego. Personligen tycker jag att kontrasten välklädd, proper kvinna som för sig med klass kontra den sexuella kvinnan som med nyfikenhet söker njutning är särdeles attraktivt. Men för vissa män kan det väcka frågor kring tidigare upplevelser, vad har hon gjort, hur många partners etc, dvs svartsjuka och avund, rädsla för att själv inte kunna matcha den eventuella hunger som vilar under de präktiga kläderna, för att inte tala om det mentala samspelet. Ja kan man inte presentera sin kvinna för vänner barn pga intimsmycken så skulle jag om jag var kvinna springa, och springa fort. Så mycket signaler i detta. 
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-26 09:26:19 följande:
    Har inget med larvigt att göra. Man gillar olika saker bara. Finns säkert saker som kan vara en delabreaker för dig och ts också. 
    Jo absolut. Men aldrig att jag skulle fly hals över huvud mitt i kärleksakten med en man jag är kär i för att något på hans kropp inte passar.
    Och sen kalla han en massa elaka och nedlåtande saker på det hela.
    Aldrig någonsin att jag skulle sjunka så lågt!

Som jag sagt tidigare så är det inte preferenser i sig som är larvigt utan denna tönts beteende.
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 09:36:05 följande:

Tack för info. Vi får se om jag vågar. Kan det sätta igång min sexlust så att den vore som förr så vore det värt det alla gångerGlad Låter verkligen intressant!
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 11:30:36 följande:
    Tack för info. Vi får se om jag vågar. Kan det sätta igång min sexlust så att den vore som förr så vore det värt det alla gångerGlad Låter verkligen intressant!
    Tips! Köp en satisfyer, den är grym!

Umm, om du sedan väljer att pierca dig...satisfyer + klitorispiercing = splash!

You´re welcome Flört
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Mr Grey) skrev 2025-02-26 10:33:10 följande:
    Spännande och förstår den njutning du upplever. Tänker också att vi är många män som med ögat finner det attraktivt, sexigt och utmanande. Å andra sidan kan vi män vara tudelade när något kommer oss nära om du förstår vad jag menar. Vi vill gärna mycket, tänker och fantiserar. Sex är något vi precis som ni kvinnor också tänker på. Men så står vi där, kan uppleva oss utmanad och då menar jag vårt manliga ego. Personligen tycker jag att kontrasten välklädd, proper kvinna som för sig med klass kontra den sexuella kvinnan som med nyfikenhet söker njutning är särdeles attraktivt. Men för vissa män kan det väcka frågor kring tidigare upplevelser, vad har hon gjort, hur många partners etc, dvs svartsjuka och avund, rädsla för att själv inte kunna matcha den eventuella hunger som vilar under de präktiga kläderna, för att inte tala om det mentala samspelet. Ja kan man inte presentera sin kvinna för vänner barn pga intimsmycken så skulle jag om jag var kvinna springa, och springa fort. Så mycket signaler i detta. 
    Tack för ditt svar! Hjärta

Jag förstår krocken som blir av hur jag ser ut, klär mig och en intimpiercing. Jag förstår också att den kan krocken kan upplevas spännande, det är i alla fall så jag förstått det från tidigare erfarenheter. 
  • Anonym (LP)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 07:15:44 följande:

Ska på dejt på fredag med en annan man. Testar er taktik och ska berätta på första dejten att min klitta är piercad...

Ja det där hade jag nog velat veta innan jag startade något seriöst! Troligen världens tydligaste tecken på ett utåtagerande sexliv vilket kan vara intressant för en man/kvinna om det är en KK som söks men inte om man söker en seriös relation. Det är ungefär lika avtändande som ett högt BC...
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?