• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 07:06:32 följande:

Jag tycker att den som äger problemet har ansvar för det. 

Men han har lärt sig nu. Nu frågar han nog i fortsättningen. 

Men med ditt resonemang så borde han berätta att han pratar om sina partners underliv med sina barn och vänner. Det ör ju också en väldig dealbreaker för många. 

Äh, jag tror inte på just denna historia. Inte den delen om att en man skulle prata om sånt med sina barn eller vänner. Låter påhittat.

Men som sagt, jag håller inte med dig. Alla bör vara tydliga. Både med preferenser och piercings som inte syns.
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 07:08:58 följande:
    Det är mest hans rädda reaktion jag syftar på. Den killen är rädd för så mycket mer.
    De har träffats i månader (?!), varit jättekära, men han drar för att tjejen har piercing?
    Piercingar går att ta bort för övrigt. Och naturliga kroppar är verkligen inget fel!

Och du ska kanske inte komma och snacka om att vara nedlåtande när du själv skriver att jag och de med mig som tycker att hans reaktion är superlöjlig skulle vara pervon med sexuella avarter😅😂🤣
    Du försöker nog bara vara nedlåtande, utan att lyckas, för att du kände dig träffad av "pryd".

Så du skulle också bete dig som ts kille? Som flyr hals över huvud efter flera nykära månader tillsammans för att tjejen har ett simpelt smycke som dessutom går att ta bort?
    Nu tvivlar jag på att denna historia ens är sann men helt oavsett så kan jag förstå om en människa som ogillar piercings backar ur när hens partner inte sagt något om en såpass intim detalj i förväg. Jag tycker att man ska berätta om såna saker innan. Detsamma med tatueringar som döljs av kläder. 

Nej, jag känner mig inte träffad då jag redan vet vad ordet "pryd" egentligen handlar om och det är att avarter med fetischer och annat skumt försöker skambelägga oss normala människor som inte blivit hjärntvättade av ex. porr eller suspekta sexuella modenycker i klädväg. Med andra ord vi som kan tänka själva och inte låter oss manipuleras av dålig smak.

Förövrigt så hade jag klargjort redan på en första dejt att jag föredrar naturliga kroppar som inte fördärvats av giftigt bläck eller ohygieniska metallringar. För mig är det ett tecken på dålig smak och ett dåligt omdöme. Att man har ett bristande konsekvenstänk. 
  • Anonym (Palle)

Precis som att ha många partners så är intimpiercing tyvärr en indikation på att man är på ett visst sätt. Kalla det fördomar, men så är det tyvärr.

Många vill inte att det ska vara så, men det uppfattas ändå på det sättet av folk runt omkring. Det är precis samma som att man klär sig slampigt, men vill ändå inte att man ska uppfattas som slampig. Man vill alltså göra precis som man vill och sen styra vad folk tycker och tänker om det.

Det funkar liksom inte.

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:17:51 följande:
    Samma här. Det är bara att göra en bildsökning på OnlyFans-tjejer så ser man ett mönster. Mycket tatueringar, piercings, grälla hårfärgningar och överdriven "horsminkning". Lika smaklöst alltsammans. Det finns en klar anledning till att de allra flesta kvinnor inte väljer en sån stil. 
    Hur kan det vara bättre att konsumera onlyfans än att lägga upp sig där?
  • Anonym (Palle)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 08:29:03 följande:
    Om du intalar dig själv att det skulle vara likställt att konsumera OF med att lägga ut sig själv där så är du ute och cyklar. Det är givetvis 2 helt olika saker.

Är det samma sak att titta på porrfilm som att vara porrstjärna i massa erotiska filmer tycker du?
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 08:29:03 följande:
    Jag har aldrig påstått något sånt. Tittar inte heller på sånt skräp med tragiska kvinnor och män som saknar självrespekt. 

Men det går ändå att se vilken sorts utseende dessa kvinnor brukar ha genom att göra en vanlig bildsökning. Tatueringar är vanligast. Visar på samma dåliga omdöme som valet att lägga upp sina mest privata kroppsdelar för vem som helst att se. 
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 08:00:40 följande:
    Nu tvivlar jag på att denna historia ens är sann men helt oavsett så kan jag förstå om en människa som ogillar piercings backar ur när hens partner inte sagt något om en såpass intim detalj i förväg. Jag tycker att man ska berätta om såna saker innan. Detsamma med tatueringar som döljs av kläder. 

Nej, jag känner mig inte träffad då jag redan vet vad ordet "pryd" egentligen handlar om och det är att avarter med fetischer och annat skumt försöker skambelägga oss normala människor som inte blivit hjärntvättade av ex. porr eller suspekta sexuella modenycker i klädväg. Med andra ord vi som kan tänka själva och inte låter oss manipuleras av dålig smak.

Förövrigt så hade jag klargjort redan på en första dejt att jag föredrar naturliga kroppar som inte fördärvats av giftigt bläck eller ohygieniska metallringar. För mig är det ett tecken på dålig smak och ett dåligt omdöme. Att man har ett bristande konsekvenstänk. 
    Det får stå för dig vad du fått för dig att ordet pryd handlar om.

Hahaha tänker inte de som har annan smak än dig själva? 

Giftigt bläck?! Sluta sprid dumheter! 

Och slutligen, du har inte ohygieniska hål i öronen väl? 
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Palle) skrev 2025-02-20 08:34:30 följande:
    Om du intalar dig själv att det skulle vara likställt att konsumera OF med att lägga ut sig själv där så är du ute och cyklar. Det är givetvis 2 helt olika saker.

Är det samma sak att titta på porrfilm som att vara porrstjärna i massa erotiska filmer tycker du?
    Det är som att köpa sex men tycka att det är sexsäljarna som är värre än den som tar del av det.
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 08:35:51 följande:
    Jag har aldrig påstått något sånt. Tittar inte heller på sånt skräp med tragiska kvinnor och män som saknar självrespekt. 

Men det går ändå att se vilken sorts utseende dessa kvinnor brukar ha genom att göra en vanlig bildsökning. Tatueringar är vanligast. Visar på samma dåliga omdöme som valet att lägga upp sina mest privata kroppsdelar för vem som helst att se. 

Om man tittar på porr medan man tycker att porrstjärnorna är fula och äckliga som är med i filmerna, ja då är det samma sak.
  • Anonym (Palle)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 08:41:22 följande:

Om man tittar på porr medan man tycker att porrstjärnorna är fula och äckliga som är med i filmerna, ja då är det samma sak.
    Jag trodde att liknelsen handlade om att medverka i porr respektive titta på det. Det är inte samma sak alls.

Men om vi tar ett exempel som går på din linje så kan man som man tycka att en porrig brud är attraktiv och bli kåt på vederbörande. Men man skulle inte vilja ha denna person som partner.
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?