Goneril skrev 2025-02-08 22:17:47 följande:
Men snälla TS, visste du inte vem din pojkvän umgås med när du flyttade ihop med honom? Är han inte själv rätt äcklig? Chips överallt, peta näsan, jag vet inte vad, man kan inte ha dem i möblerade rum. Kan du flytta soffan till sovrummet och sätta köksstolar framför TV:n så får de sitta där? Jag har väl aldrig hört på maken. I min Howard-soffa sitter ingen som inte kan uppföra sig, jag lovar. Mat äts aldrig framför TV:n; vid soffbordet serveras en drink med lite tilltugg, bjuds på en assiett och med servetter. Mat äts i matsalsdelen, aldrig i soffan. Folk som TS beskriver kommer aldrig över tröskeln.Man är också noga med att inte gå in med ytterskor. Jag gillar heller inte när folk hasar runt i sockar, mina gäster har alltid inneskor med sig i en påse.
Jo det gjorde jag o jag verkligen var helt chockad över hur man kan bete sig när jag träffade de första gången o satt o fes överallt? min sambo är dock faktiskt inte så alls. Han kanske är annorlunda när han är med sina kompisar va vet jag, men han skulle aldrig fisa framför mig tex. sen kan han göra endel andra saker jag blir riktigt arg på som tex gå in med skorna vilket jag tycker är så respektlöst när jag städar huset?
jag försöker att inte tänka på det innan jag vet hur det verkligen kommer att bli. Men jag kommer ju kolla igenom hela soffan sen, matta o kanske t.o.m. tvätta soffan? ska även bli spännande o se om köket städas upp