zz22zz skrev 2025-02-09 00:26:09 följande:
Jag hade en bild av att jag var tvungen att först bli förälskad i och tillsammans med någon innan jag skulle förlora oskulden vilket resulterade i att jag först var 20 år när jag blev av med den. Samtidigt var jag väldigt kåt och längtade efter att få ligga så jag kan relatera till dig. I efterhand tänker jag att det var en orealistisk förväntning jag hade. Det bästa hade varit att våga försöka lära känna tjejer och inte vara så rädd för att bli nobbad. Idag hade jag nog borjat använd dejtingappar när jag blev 18 och hade jag träffat någon intressant tjej i gymnasiet eller på universitetet hade jag försökt samla mod till mig och frågat om hon ville plugga ihop, ta en fika eller en promenad.
Tjejen jag förlorade oskulden med hörde av sig på sommarlovet med ursäkten att hon ville öva svenska med mig (hon var utbytestudent på samma program som en av mina vänner och vi träffades hemma hos en annan vän till honom) och sen började vi ta promenader med varandra några gånger, träffades en gång på en studentklubb och till sist samlade jag tillräckligt mycket mod för att bjuda hem henne på middag och filmkväll där det ena ledda till det andra. Så det behöver inte vara så stora grejer. Var inte säker på att jag skulle bli förälskad men efter att ha umgåtts en längre tid så inspg jag att jag var det.
Ja, skulle kunna förlora den till någon annan ja men helst inte liksom. Dejtingappar har inte funkat för mig, vill liksom ligga. Är kåt en del och skulle älska att visa min passion för rätt kvinna i en bra relation.
Är dygnkär i en kvinna just nu dock som inte vet och som är fantastiskt fin som människa på alla sätt som jag också är attraherad till. På det sättet blir det svårt också för tänk om jag ligger med ngn kvinna som jag inte ens finner attraktiv enbart för att förlora den?