• Anonym (Oskuld)

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt

Hej, är en kille (04:a) som aldrig haft relation eller ens kysst ngn tjej men som är kåt en del och får matchningar men som aldrig någonstans. 

Hur ska jag göra för att träffa den rätta som jag kan göra allt med? Är kåt rätt så ofta men vet inte ens hur jag kan ragga upp tjejer liksom. Vill dock helst enbart träffa en och bli ihop med en tjej som har lika hög sexlust liksom .

Vad borde jag göra? Är straight. 

• Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt
  • Anonym (celibat)

Jag skulle ge upp om jag var du. 
    jag har vart ofrivilligt celibat i 37 år nu och det är inte en enda kvinna som visat intresse för mig. Eftersom det är kvinnorna som styr sexhierarkin finns det inget att göra. Om man var homosexuell kanske man kunde styra mer över sitt sexliv mer.

• Anonym (Oskuld)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-09 20:59:54 följande:
    Du är kär. Du vill ha sex. Vad gör du på dejtingappar om du är kär?

Varför gör du inte något åt det då?

Det är jättesvårt att få till en korrekt inbjudan och är bra att ha sådana appar om jag får nej också. 

Jag försöker verkligen

• Anonym (Oskuld)
    Anonym (celibat) skrev 2025-02-09 21:03:17 följande:

jag har vart ofrivilligt celibat i 37 år nu och det är inte en enda kvinna som visat intresse för mig. Eftersom det är kvinnorna som styr sexhierarkin finns det inget att göra. Om man var homosexuell kanske man kunde styra mer över sitt sexliv mer.

NEJ 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Erik)
    Anonym (celibat) skrev 2025-02-09 21:03:17 följande:

Det finns inget fel med att inte förlora oskulden om man ger sitt liv till guds läran, men det skall inte heller finnas någon plats för kvinnohat som följd av det. Du har grunden för en sann broder om du bara bortser från ditt hat, Amen! Du också TS!
  • Anonym (Anonym svensk)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-09 21:14:57 följande:

Det är jättesvårt att få till en korrekt inbjudan och är bra att ha sådana appar om jag får nej också. 

Jag försöker verkligen

På vilka sätt har du verkligen försökt? Förutom DM då förstås?
  • Anonym (celibat)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-09 21:15:12 följande:
    NEJ 
    Okej fortsätt leva i tro om att du kommer hitta någon kvinna som vill ha dig. Kvinnor styr allt inom sex och relationer och de vill bara ha macho män med mycket pengar som kan tillfredsställa dem med deras mytomspunna stora kön. Om du inte är en sån man så säger jag än igen ge upp!
  • Anonym (Skeptisk)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-09 20:45:10 följande:
    Fast om man är kär så vill man vill inte ligga med andra.

Vill hon inte ha dig eller?
    Bullshit. Alla funkar inte som du gör.
  • Anonym (a)
    Anonym (Skeptisk) skrev 2025-02-09 21:59:48 följande:
    Bullshit. Alla funkar inte som du gör.
    ts hävdar sig göra det

buhu
  • Anonym (Skeptisk)
    Anonym (a) skrev 2025-02-09 22:33:13 följande:
    ts hävdar sig göra det

buhu
    Då har du tolkat ts helt fel eftersom han tydligen kan tänka sig att ligga med andra fast han är kär.

Buhu...? Spöke
Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt