Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Kåt ibland men vill inte ligga runt runt

Inte leta.
    Skulle du hitta en tjej, skriv lite. Lär känna. Ta det Långsamt. Och, det viktigaste av allt. Nämn ALDRIG något om sex, fråga inget och säg inte att du är kåt, det dummaste du kan göra. då framstått du som att det är det enda su vill.

• Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-08 23:00:45 följande:
    Hur ska jag hitta då? Vill verkligen ligga men enbart med ngn jag kan tänka mig göra mer med
    Du har väl vänner? Umgås med dem och sen händer det när det händer. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:23:43 följande:

Vill verkligen bli ihop med den rätta som också vill ligga typ 9 ggr/vecka helst liksom. Vore liksom tråkigt att hamna i en sexlös relation eller med lite intimitet. 

Så ofta vill nog få ha det. Eller kanske när man är 15 år och ny på det. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:51:37 följande:
    Vill inte ligga med ngn av mina vänner 
    Det sa jag inte. Men det är ofta så man hittar tjejer, genom en gemensam vän 
  • Anonym (J)

Gå på fester. Umgås med människor. Ja annars finns väl tinder 

• Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:02:10 följande:
    Så jag borde gå på typ klubbar osv?

Har testat diverse dejtingappar men ingen har lett till någonting alls.
    Ja, hänger inte ungdomar på sånt längre? när jag var ute för 10 år sen så var det där alla tjejer hittade killar iallafall 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 14:52:21 följande:
    Jag är oskuld 
    Mm, men 9-10 ggr är lite mycket. 
  • Anonym (J)

Ett tips för framtiden är att om du har en tjej och du vill oftare än henne, använd din hand. 

• Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:13:23 följande:
    Då får väl försöka med det isf, tror snittåldern är högre där än vad jag är men skulle också kunna göra saker kortsiktigt med folk som är lite äldre också antagligen men ej bli ihop med 

Gå där det 18-årsgräns. Har du inga vänner som vill hänga på? På en klubb så undrar man ju kanske annars varför du står ensam. 

Om du sen ser en intressant tjej så närma dig henne lite försiktigt. Dansa lite närmre henne. Märker du att hon inte är intresserad så drar hon/vänder sig om/går till sina vänner. Är hon intresserad ler hon och dansar kanske med dig. Bjud på en drink. Ha kul. Prata. Det bästa är om du sen inte bjuder hem henne för kvällen efter utan bara tar hennes nummer. Om du är ute efter nåt seriöst alltså. Annars kan du uppfattas som att du bara vill en sak. Var bara snäll och vänlig. Så går det nog bra.

• Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:11:41 följande:
    Mycket? Vill typ göra det så mkt iom ungefär så ofta jag är kåt
    Ja men tjejen måste ju också vilja, eller hur? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:10:42 följande:
    Jag pratar inte om det utan enbart om intima relationer nu  
    Men det är så det är i relationer också. Du kan inte säga att en tjej borde ha sex med dig bara för du är kåt. Då kommer hon aldrig vilja. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:23:35 följande:
    Ja såklart det är självklart
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 15:23:10 följande:
    Sade inte det heller. Självklart kan man inte göra så. 

Tänkte väl :) bra 
  • Anonym (J)

Hade en killkompis som var jätteledsen för han inte hade haft en enda tjej när han var 22. alltså riktigt deprimerad. Blyg och försiktig var han med. Men inte längre. 

Nu har han legat med hur många som helst, och han har flickvän sedan några år. 

Det kommer gå bra ska du se. 

• Anonym (J)
    Anonym (Lilla P) skrev 2025-02-17 15:26:52 följande:

En fråga: du skrev att tjejen du är intresserad av bort långt borta? Hur långt är långt borta för dig? För en del är det 20 minuter bort med bil, för andra är det Australien och sedan en massa där emellan. Vad är långt borta för dig? Hur långt är ett snöre?

Är man 19 är det kanske inte så lätt att ta sig överallt 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-17 16:02:42 följande:
    Är ju ingenting. Nu när du är arbetslös har du väl gott om tid.
    Arbetslösa har ofta inte hur mkt pengar som helst och verkligen inte en 20-åring? 
  • Anonym (J)
    Anonym (Oskuld) skrev 2025-02-17 16:46:46 följande:
    Vill inte ligga runt dock
    Nej det sa jag inte 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym svensk) skrev 2025-02-17 17:05:38 följande:
    Men TS har pengar.
    Jaha har han sagt det? Då har jag missat det. Vet han att hon är intresserad ens då?
Svar på tråden Kåt ibland men vill inte ligga runt runt