• Anonym (T)

Skolskjutning

Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:05:59 följande:
    Män begår brott, inte kvinnor. Inte om man ser till helheten. Så var lagom stöddig du. 
    Gå ut och krama en björn i skogen, kommer att sluta så mycket bättre då för dig än att vara runt en massa män här just idag. Ditt efterblivna lesbo. 
  • Anonym (T)

Och efter att han skriker i TV4's ljuklipp "Hur fan ska Jag Jobba...?" Så är det uppenbart att socialarbetaren svarar honom.. Just för att dom har en dialog..

Men TV4 verkar klippa det just då? 

• Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:14:37 följande:
    Bryr mig inte ett piss om vad du gör eller inte utan talar om spektrummän i grupp och jag vet mycket väl hur de fungerar.

Din text är anmäld. Du får inte använda personangrepp som "monog" mot andra medlemmar. Räkna med att bli avstängd. Också ett typiskt drag från män med autismspektrumstörning. Ni kan då aldrig följa regler, det bevisar ni gång på gång.

Gissar att nästa personangrepp blir könsord eller något som syftar på prostitution. Det enda lingot ni kan.
    Lol, får jag inte kalla dig mongo när du sitter och anklagar män för att vara våldsamma emot dig så fort nån tittar bort?

Inget är ett större offer än du här, ditt fula och feta  äckliga lilla lebb mongo.... 
  • Anonym (T)
    Och efter att han skriker i TV4's ljuklipp "Hur fan ska Jag Jobba...?" Så är det uppenbart att socialarbetaren svarar honom.. Just för att dom har en dialog..

• Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:17:06 följande:
    Jag påpekar bara sanningen och du fortsätter bekräfta den genom dina tarvliga förolämpningar. Anmäld för tredje gången. 
    Lämna mig ifred nu ditt patetiska och äckliga och fula lilla lebb miffo.. 
  • Anonym (T)

• Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:18:43 följande:
    Anmäld för fjärde gången. Och bra igen att du visar autistiska mäns sanna natur genom dina efterblivna personangrepp. 
    Tyst nu luder, de vuxna pratar nu.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:21:25 följande:
    Anmäld för femte gången. Och återigen visar du hur autistiska efterblivna män verkligen fungerar genom dina grova personangrepp. Man kan bara hoppas och tro att du förblir ensam och isolerad för resten av livet. Du förtjänar inget annat.
    Oj, är det så man beter sig mot autistiska personer? Du är snäll du. 

Hade pappa din fullt upp med att pilla på dig så du fick aldrig lära dig att man ej ska trakassera folk? 
  • Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:25:04 följande:
    Fast du är ju den enda som beter dig autistiskt och trakasserar här med dina grova personpåhopp.
    Men herregud, käften luder... Du sitter och snackar skit om ett kön så fort dom tittar bort... Det är inte ett dugg synd om dig för att du hade en farsa som höll på att pilla på dig. 

Far åt helvete där du hör hemma istället. Du är otrevlig när du vräker ur dig dina cp teorier om andra nu här inne och du är otroligt jävla störd.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (nn) skrev 2025-02-05 23:29:30 följande:
    Något som jag redan i denna tråd fått bekräftat hur de sannerligen beter sig mot andra människor, bevisat av en sjuk typ som attackerar mig med grova personangrepp och fortsätter bevisa hur såna män verkligen fungerar. 
    Men sätt dig inte o attackera folk ifrån första början och sen börja låtsas att du inte attackerat män först... 
Svar på tråden Skolskjutning