Anonym (TS) skrev 2025-02-04 14:26:10 följande:
Dels är det en allmän magkänsla.
Men sen är det små saker jag reagerar på. Det är hur detaljerade saker hon berättar om den här snubben. Hans barn och vad de idrottar på fritiden, var hans fru kommer ifrån, vilka semestervanor de har, vad han sysslade med när han växte upp osv..
Hon pratar ju om andra kollegor också men då relaterat till jobb oftast, och aldrig särskilt detaljerat om deras fritid och familjer. Ändå är den här individen en kollega hon egentligen inte jobbar med. De är på samma arbetsplats men har inte arbetsuppgifter som går i varandra och de jobbar inte med samma grejer.
Det verkar vara att hon är kär i han.
Det går att du säger henne hur du känner dig när hon helatiden tänker om han, och säg också om hon vill vara kvar med dig eller gå till han.
Om hon verkligen inte vill förlora dig kommer hon be sig om ursäkt och glömmer bort att snacka mycket om han, samt ska hon också berätta att det är du som verkligen hon vill vara med ........eller säger något liknande.
Samtidigt ska du inte visa henne att du är väldigt orolig så att hon inte lämnar dig utan säg bara att du vill veta sanningen, eftersom visa tror att man inte kan leva utan de. Men så är det inte! Livet har många olika goda alternativ om vi öppnar ögonen och hjärnan.
Jag förstår dig att du kan känna dig orolig och ledsen för hon är ju din partner men om det blir sant att hon väljer till en gift gubbe med barn är sannolikheten stort att han bara testar och lämnar henne .De flesta som börjar relation med gifta, speciellt om båda eller en av de har barn lever de inte ihop hela livet. Jag hoppas att hon tänker om det här föran hon kraschar helt i han.
Annars
Du Ts gör bara ditt bästa i erat liv, så länge du inte har behandlats henne illa eller bli otrogen mot henne kommer det vara bli jobbigt för dig bara tillfälligt. Du behöver inte spendera din tid med en falsk människa(säger bara om det blir sant). Tänker att du värder mycket och har mycket goda framtiden.
Kom ihåg också att du behöver vara lugn och avakta med tålamod sanning kommer själv oavsett om det ska komma sent eller snart!