Anonym (Kvinnligt?) skrev 2025-02-12 00:02:51 följande:
Fråga till dig:
Tycker du också att högljudda rasister, de som skriker och skränar på gator och torg, är de värsta rasisterna?
Tycker du liksom minst en annan medlem att de högljudda är värre än rasister som begår mord men som inte skriker lika högt?
Jag hoppas att jag missförstår dig gällande ditt uttryck att du tycker det är ointressant med dem som begår mord, om man inte är tankeläsare? Jag vågar lova dig att ett sådant illdåd inte är ointressant för offrets anhöriga, oavsett om de är tankeläsare eller inte.
Jag tror vi pratar förbi varandra. Det är väl fullständigt självklart att det är värre att begå mord, av vilken anledning som helst, än skräna på ett torg? Hur i all sin dar kan du tro att jag tycker något annat? (Ursäkta, det är inte min mening att vara nedlåtande, men här började jag gapskratta!)
Låt mig nu vara så tydlig jag kan! Det är totalt, fullständigt, till 100 % ointressant om man är rasist, nazist eller har en hemlig önskan om att äta bebisar levande OM man aldrig någonsin ger uttryck för det i ord, skrift eller handling, t.ex. begår mord eller annat lagbrott. Jag hoppas jag har varit tillräckligt klar här; i annat fall är du välkommen att fortsätta fråga.
Den här diskussionen är löjlig, fast kul ändå! Ta mig själv som exempel! Jag själv kan knappt prata med en kvinna i fertil ålder utan att i tankarna tafsa på henne, eller kanske något ännu värre. Givetvis har jag aldrig varit i närheten av att göra det och kommer aldrig att göra det heller. Jag är en riktigt äcklig dreglande mansgris, men jag håller mina förfärliga impulser under kontroll.
Så det är tur att det inte finns tankepolis! Då hade jag varit inlåst på livstid!