Blir du mer attraktiv av träning?
En anledning till att många tränar är ju att de vill få snyggare kropp och snyggare utseende. Du som har tränat en längre tid, upplever du att du blivit mer attraktiv och fräsch med tiden?
En anledning till att många tränar är ju att de vill få snyggare kropp och snyggare utseende. Du som har tränat en längre tid, upplever du att du blivit mer attraktiv och fräsch med tiden?
Jag är 36 och är den enda i mitt tjejgäng som tränar. Alla mina vänner är fina och även smala, men saker och ting hänger på dem. Lår, rumpa, hud, mage, osv. Jag har betydligt mer attraktiv kropp. Inte för att vara självgod med det är väldigt uppenbart att träning gör skillnad.
Jag skulle bli snyggare nu om jag tränade (är överviktig mm) men när jag först var smal och sedan började träna lite på gym så mådde ryggen bättre men jag tycker kroppen blev fulare. Armarna blev tex mycket kraftigare och det gick inte bort efter jag slutade gymma tyvärr.
Nja, kroppen blir fastare och mer spänstig av styrketräning men när det kommer till vikten och figur så är det mestadels diet och kaloriintag som avgör. Det bästa för en attraktiv normalviktig kropp är en kombination av sunda matvanor och ett hälsosamt träningsschema.
Jag är 36 och är den enda i mitt tjejgäng som tränar. Alla mina vänner är fina och även smala, men saker och ting hänger på dem. Lår, rumpa, hud, mage, osv. Jag har betydligt mer attraktiv kropp. Inte för att vara självgod med det är väldigt uppenbart att träning gör skillnad.
Jag har nycket bättre kondition, bättre hy (svettas är jättebra för huden), har ingen ölmage, har mer muskler, har mer ork, har bättre självförtroende, etc än de flesta i min ålder och även de flesta i befolkningen. Träningen har definitivt gjort mig mer attraktiv det märkte jag redan efter några år av träning. Nu har jag tränat i drygt 25 år.
Styrketräning framförallt är ju nyckeln till ungdomens källa.
Musklerna förtvinar med åren om man inte tränar och då blir man sladdrig och svag.
Du som har tränat en längre tid, upplever du att du blivit mer attraktiv och fräsch med tiden?
Styrketräning framförallt är ju nyckeln till ungdomens källa.
Musklerna förtvinar med åren om man inte tränar och då blir man sladdrig och svag.
Yes, snyggare kropp, hållning, rörelsemönster och ansiktsform. Kvinnor som män.
Det beror väl på vad man tycker är attraktivt ?
Det är mera hos en människa än utseendet som skapar attraktivitet.