• Hejjsvejs

Hur säger man att sexlivet är tråkigt som fan?

Hur framför man till sin partner att man häller på att dö tråkdöden av ens sexliv och att han måste variera sig..
    Tror jag skriker rakt ut om jag bara blir smekt med fingrarna på klittan en gång till följt av samma sex. Så urbota trist så ja går flera ggr hellre därifrån. 
    Ni 10+år i förhållanden, är ni alls hungriga på varann längre? Behöver förändring men vet att han kommer ta sjukt illa upp samtidigt som jag vill skrika ut att det är så jävla tråkigt!
    Funderar på att säga att han får tillfredsställa mig på alla sätt han vill utom med fingrarna ett tag men det känns typ som våldtäkt iom att det ej sker naturligt...hjälp!?

• Svar på tråden Hur säger man att sexlivet är tråkigt som fan?
  • Anonym (Tvärtom)

Det gör man inte. Man säger "Det här skulle jag vilja testa" eller "Kan du göra så här på mig?" eller testar nya sexiga kläder, tar initiativ till sex vid oväntade tillfällen, på platser utanför sovrummet mm.

Går han aldrig ner och slickar t ex...?

Känn inte att det är något slags tvång. Du berättar vad du skulle önska, det är upp till honom om han vill försöka ge dig det eller inte.

• Man i norr

Vad händer om du kryper ner under täcket och förföriskt kysser dig nedåt. När du sedan fått igång honom så vänder du dig i en 69:a?😋
    Kan han motstå det så är han nog gay, eller har bacillfobi!

• Hjelm

Kan ni inte ens prata med varandra om ert eget sexliv förstår man ju varför det känns dött...

• Anonym (Jo)

Kommunicera med varandra.

• Hejjsvejs
    Man i norr skrev 2025-01-06 23:55:58 följande:

Vad händer om du kryper ner under täcket och förföriskt kysser dig nedåt. När du sedan fått igång honom så vänder du dig i en 69:a?😋
    Kan han motstå det så är han nog gay, eller har bacillfobi!

Ja exakt.. jag är ner hela tiden å lägger upp mig på olika sätt under tiden men han gör inget sånt så sätta mig över skulle kännas som typ sexuella trakasserier. JAG skulle nog bli så obekväm för ja vet inte, hade han velat så hade han gjort tänker jag.  
  • Anonym (Tvärtom)

Men ni måste ju prata med varandra! Du behöver tala om vad du gillar! Han kanske är världens tråkigaste person, vad vet jag, eller så skulle han uppskatta lite liv i sängen också. Har du tänkt på att han kanske tycker att det är DU som är tråkig?

• Anonym (tröttnat)

Jag berättade om en viktig sak för mig och en möjlig förändring av vårt sexliv.

Han skulle "fundera på det och återkomma".
    Sen gick det ett år.

Nu har jag en älskare.

Så inte fan funkar det att kommunicera...

• Anonym (Mister)

Hur ser er relation ut i vardagen? Vem av er styr upp planer, semester etc.
    Nått säger mig att det är du och han följer efter? Kan tänka mig att han vill ha det ?som det brukar? även där? Har jag fel?
    Tänker att det speglas i sängen också?

• Anonym (L)
    Anonym (tröttnat) skrev 2025-01-07 07:48:23 följande:

Sen gick det ett år.

Nu har jag en älskare.

Vilket svin du är. Skaffar älskare istället för att göra slut. Varför väljer du att stanna i relationen? För mycket andra fördelar?
  • Anonym (Tvärtom)
    Anonym (tröttnat) skrev 2025-01-07 07:48:23 följande:

Sen gick det ett år.

Nu har jag en älskare.

Det där du beskriver är INTE kommunikation.
Svar på tråden Hur säger man att sexlivet är tråkigt som fan?