• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Anonym (F) skrev 2025-01-07 22:22:37 följande:
    Ja det är väl fullt möjligt i en värld av möjligheter - men man säger inte så till sin flickvän! Jag skulle tolka det som en varning, ja. Inte för att han skulle ha någon på gång, utan mer som "akta dig så du inte förlorar mig". Allra minst att han inte alls tar seriöst på relationen, något han rycker på axlarna åt.

Och nu ger han dig silent treatment. Jag tror vi alla i tråden kan vara överens om det nu när det har gått fyra dagar...

Snälla ts, du ska vara med en snäll och fin kille, någon som uppskattar dig!
    Håller med att man inte säger så till sin flickvän... därför jag reagerade och nu blir jag bestraffad med silent treatment. Det gör så ont. 2 veckor innan sa han att han älskar mig för första gången.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Många) skrev 2025-01-07 22:40:31 följande:
    Varför sitter du bara och väntar? Tror du skulle må betydligt bättre om du tog tag i situationen.
    Ska kontakta honom. Struntar i om folk här tycker jag inte ska det men jag måste för jag vill ha ett klart svar. Punkt
  • Anonym (Vrf)

Kan även tilläggas att detta började efter han kom hem från sin resa.

• Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 07:05:14 följande:
    Hur länge sedan var det?
    Nyårsafton. Så 1 vecka
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 08:19:53 följande:
    Okej, jag förstår. Jag tror att jag börjar få en bild av vad som har hänt men kan så klart inte veta säkert. Har du kontaktat honom nu?
    Hur menar du få en bild av vad som hänt ? Kan du förklara ?
    Ska kontakta eftee jobbet.
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 08:56:39 följande:
    Som sagt, jag kan ju bara utgå från vad du har berättat och känner honom inte. Mitt intryck är att han har varit med någon annan eller är intresserad av någon annan. Nu skjuter han dig ifrån sig för att slippa stå till svars och ta ansvar för det han gjort. Har tyvärr sett det här alltför många gånger. Han är feg, helt enkelt, och tror att det räckte med att låtsas vara sårad när det i själva verket var resultatet han hoppats på. Om ni pratar skulle jag inte bli förvånad om han skyllde på dig...att det var ditt beteende som fick honom att inte vilja vara tillsammans längre, när det i själva verket är hans gärningar som varit förkastliga. Förstår du vad jag menar?
    Hur menar du att han låtsas vara sårad?
    Ja hans gärningar har varit förkastliga...
  • Anonym (Vrf)
    Lynx123 skrev 2025-01-08 09:10:22 följande:
    Att han spelar. Att han försöker verka som att det är DIN reaktion som gjort honom upprörd och att det är DITT fel att det blev så här. Han vill inte ta ansvar för sitt eget agerande. Han vågar inte göra slut som.en vuxen människa.
    Jag förstår vad du menar. Har ett tag sagt till honom att hans handlingar inte varit de bästa senaste tiden och han har hela tiden sagt att jag har konstiga tankar? Fast det är han som gav mig de. Han frågade även vad jag vill, svarade med att jag vill ha sanningen och han säger då "ok prata inte med mig".
  • Anonym (Vrf)

Skrev till honom. Han skrev massa saker som inte stämmer, han kallade mig toxic och vill straffa mig genom sex. Kan tilläggas att vi inte haft sex än. Mår sjukt dåligt.

• Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 13:24:19 följande:
    Får verkligen hoppas att du gjorde slut och lämnar den "relationen" nu?!
    Kan någon förklara hur han blivit en helt annan människa? Och varför han vill straffa mig för något jag inte gjort eller jo för jag reagerade på hans vidriga kommentarer.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-08 13:32:39 följande:
    För att han har blivit kär i nån annan och du är bara i vägen i hans ögon nu. Tyvärr så tror jag verkligen att det är vad som har förändrat honom och det ni hade.

Han vill nog helst att du håller dig borta och därför är han elak. Tönt! (sorry, men liknande har hänt mig)
    Varför vill han då ses?
Svar på tråden Känner mig ledsen