Friger skrev 2025-01-22 16:11:32 följande:
Önskar att jag förstod allt. Han var arg på dig för att du var ensam på nyårsafton? Det är inte helt självklart för mig varför då? Han hade dessutom sagt nej till att umgås med dig på nyårsafton? Har jag uppfattat det rätt? (för övrigt ingen självklar sak, de flesta brukar vilja umgås med tjejen, i vart fall inte bli arga på henne för att hon blir ensam om du säger nej)
Du har självklart rätt att bli arg om någon säger något dumt till dig, och även stå på dig med din åsikt. Ville bara veta om förolämpningarna gick i två riktningar, eller om det var enkelriktat. Vad var det ni var oense om?
Du förstår inte... nej han var inte arg för det. Han bråkade med mig på Nyår och jag var redan ledsen för vi inte firade ihop. Har heller ingen aning om vad han gjorde och med vem han var den kvällen. Vi bråkade den natten över hans respektlösa beteende men självklart var det fel på min reaktion och inte hans beteende enligt honom sen ville han inte prata mer för att sedan säga att vi måste ha sex för att ses (vetandes att vi inte haft det än och jag var inte redo) när allt jag ville var att prata och reda ut bråket. Allt blev för mycket och jag förstår inte hur det kunde bli så här, samtidigt har han varit rätt manipulativ.