• Anonym (Vrf)

Känner mig ledsen

Min pojkvän har ignorerat mitt meddelande sedan i fredags... och jag vet inte längre vad jag ska göra. Det enda han sagt är att han inte vill prata. Varför inte bara säga att det är slut? OM han nu vill det, istället ignorerar han mig...

• Svar på tråden Känner mig ledsen
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (F) skrev 2025-01-28 23:29:16 följande:
    Ja, ditt ex är en idiot och tyvärr kanske din kompis har rätt också.
    Trodde jag var på bättringsvägen men nu mår jag ännu sämre :( för nu ifrågasätter jag mig själv igen... jag försökte rädda allt genom att prata att ses och prata men hans ultimatum var sex för att ses... det gör så ont.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-29 00:28:27 följande:
    Trodde jag var på bättringsvägen men nu mår jag ännu sämre :( för nu ifrågasätter jag mig själv igen... jag försökte rädda allt genom att prata att ses och prata men hans ultimatum var sex för att ses... det gör så ont.
    Vill du vara med en kille som försöker tvinga dig till sex?
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-28 20:35:40 följande:
    Enligt min killkompis ville han ha makeup sex även om jag förklarat att vi inte haft det ÄN och då säger han "ja men ändå, han kanske trodde sex skulle lösa det".
    Är ganska övertygad om att din kompis har FEL, annars är han en lika stor idiot som killen.

Killen ville inte ha nån jä*vla make up sex, han ville bara få sätta på dig EN gång eftersom han varit såååå tålig och väntat så länge. Några egentliga känslor har han tydligt visat att det inte handlade om.

Är ni väldigt unga? Runt 15-20 års åldern?
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2025-01-29 07:27:42 följande:
    Är ganska övertygad om att din kompis har FEL, annars är han en lika stor idiot som killen.

Killen ville inte ha nån jä*vla make up sex, han ville bara få sätta på dig EN gång eftersom han varit såååå tålig och väntat så länge. Några egentliga känslor har han tydligt visat att det inte handlade om.

Är ni väldigt unga? Runt 15-20 års åldern?
    Jag tänker ju också om det är makeup sex så är det om man haft det innan, inte i detta läge. Och ja har man äkta känslor så vill man prata ut i första hand i min värld men han kanske trodde sex skulle lösa frustrationen han verkar känna gentemot mig.

Vi är 25 och 28.
  • Anonym (Hmmm ...., ,)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-29 10:17:35 följande:
    Jag tänker ju också om det är makeup sex så är det om man haft det innan, inte i detta läge. Och ja har man äkta känslor så vill man prata ut i första hand i min värld men han kanske trodde sex skulle lösa frustrationen han verkar känna gentemot mig.

Vi är 25 och 28.
    Japp, jag tror precis som du. Har han hört av sig?
  • Eurydike
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-29 00:28:27 följande:
    Det finns ingenting att tveka på. Din kompis kan inte ha uppfattat situationen rätt och ditt ex är en riktig clown. En elak clown. Och om man inte gillar (elaka) clowner så måste man sluta gå på cirkus, vilket du har gjort. Du är på helt rätt väg och försök att glömma den där pajasen nu!
  • Anonym (F)

Poängen är dock ts att den där killen försöker utnyttja dig för sex.

• Anonym (Vrf)
    Eurydike skrev 2025-01-29 10:58:15 följande:
    Det finns ingenting att tveka på. Din kompis kan inte ha uppfattat situationen rätt och ditt ex är en riktig clown. En elak clown. Och om man inte gillar (elaka) clowner så måste man sluta gå på cirkus, vilket du har gjort. Du är på helt rätt väg och försök att glömma den där pajasen nu!
    Tack, försöker.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (F) skrev 2025-01-29 13:55:12 följande:

Poängen är dock ts att den där killen försöker utnyttja dig för sex.

Det är det jag var rädd för att han skulle utnyttja mig, därför jag inte gick med på att träffas. Även om jag har tankar på att jag borde låtsats gå med på det bara för att träffa honom och säga allt till hans ansikte.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-29 16:13:00 följande:
    Det är det jag var rädd för att han skulle utnyttja mig, därför jag inte gick med på att träffas. Även om jag har tankar på att jag borde låtsats gå med på det bara för att träffa honom och säga allt till hans ansikte.
    Du behöver inte träffa honom för det, skicka i ett meddelande istället. Sedan blocka och gå vidare.
  • Anonym (Vrf)
    Anonym (F) skrev 2025-01-29 17:09:05 följande:
    Du behöver inte träffa honom för det, skicka i ett meddelande istället. Sedan blocka och gå vidare.
    Träffade inte. Avslutade. Har nu listat ut att han verkar vara covert narcissist. Ja jag vet vi ska inte ställa diagnoser men han prickar in på typ allt där. Därför han kanske inte vågade betee sig så irl utan skriva massa skit på telefonen? Och sätta sex som ultimatum när han vet vad han lovat innan. Fegis... minns även när han en gång sade något sårande och jag säger att det sårar så säger han "Klart det sårar om du tänker så" BLAME SHIFTING!! Helt galet. Läskigt att många människor tror att sånna här personer är bra när de i själva verket bara är blyga och döljer det.
  • Anonym (F)
    Anonym (Vrf) skrev 2025-01-30 02:52:46 följande:
    Träffade inte. Avslutade. Har nu listat ut att han verkar vara covert narcissist. Ja jag vet vi ska inte ställa diagnoser men han prickar in på typ allt där. Därför han kanske inte vågade betee sig så irl utan skriva massa skit på telefonen? Och sätta sex som ultimatum när han vet vad han lovat innan. Fegis... minns även när han en gång sade något sårande och jag säger att det sårar så säger han "Klart det sårar om du tänker så" BLAME SHIFTING!! Helt galet. Läskigt att många människor tror att sånna här personer är bra när de i själva verket bara är blyga och döljer det.
    Jag är lättad för din skull att du verkar ha kommit till en punkt där du kan släppa honom och gå vidare. Du kommer att må så mycket bättre sedan! Ja han verkar då riktigt ego och empatilös i minsta fall, narcissistiska drag definitivt. Hoppas också att du kan se sådana här varningsflaggor lite tidigare en annan gång, och lycka till nu!
Svar på tråden Känner mig ledsen