Anonym (Anoo) skrev 2025-01-05 11:04:40 följande:
Att ha en glugg långt bak i munnen ser jag absolut noll problem med. Det syns inte och när jag vant mig känns det inte heller.
Det innebär inte några problem med de andra tänderna, käken eller bettet. Allt enligt käkkirurgen på sjukhuset, där tanden opererades bort.
Så ja, jag ser ett implantat som att kasta pengar i sjön.
Jag förstår inte vad tandhygienisten kostnad för kontroll av existerande tänder har med saken att göra. Det får du gärna förklara.
När det skulle vara aktuellt med implantat är svårt att veta när det inte finns något ev behov. Det skulle bero på var i munnen den saknade tanden suttit, om det syns och om tandläkaren bedömer att det påverkar käken eller bettet.
Hur du får detta i sammanhang med uteliggare vet jag inte det får du också gärna förklara.
Vad min partner lägger sina pengar på lägger jag mig inte i. Det skulle inte påverka min ekonomi oavsett.
Nog för att du ofta har en lite överlägsen stil, men här slog du iallafall ditt eget rekord.
Grattis!
Helt ärligt har jag trott länge att din person här i forumet är den du önskar att du blivit, där du sitter i din slita lya med ett gäng katter och en fimp i munnen.
Ja verkligen onödigt med uteliggar-kommentaren. Men vissa anses väl sig vara bättre än andra. Tills det händer dem själva någonting.