Tolka graviditetstest
Hej kära grupp!
Jag håller på att bli tokig av nyfikenhet här hemma och undrar om någon i denna grupp har varit med om liknande.
Jag har gjort tre graviditetstest under loppet av två dagar och det är bara 4-5 dagar sedan en potentiell naturlig befruktning (24 och 25e dec).
Jag vet sedan äggplock att jag är rejält känslig för gravidhormon och började känna följande symptom redan tre dagar efter 24/25dec - ömma bröst, stickningar i magen, rejält illamående, metallsmak i munnen och känslig för lukter.
Mitt senaste test nu visar en jättejättejättepytteliten start på en linje i testet och jag undrar om det är någon annan som har upplevt liknande och som det sedan resulterade i en graviditet?
Jag vill ha tålamod med att låta dagarna ha sin gång men till saken hör att vi åker utomlands imorgon till ett land med historik av Zikamyggor (dock ej pågående utbrott) och överväger att avboka resan. Finns det ngn i denna grupp som har haft ett liknande testsvar (dvs en pyttepyttepytteliten svag start till en rand som det sedan visade sig vara positivt)?