fridapersson123 skrev 2024-12-29 13:02:24 följande:
Tack snälla för ditt fina meddelande och så, så fint att du äntligen fick ditt hjärta. Beklagar verkligen förlusten av ditt andra barn.
Som jag beskrev i tråden vill jag egentligen låta tiden ha sin gång men i detta fallet behövde vi testa tidigt för att kunna ta ställning till en eventuell resa eller ej imorgon där vi har bokade flygbiljetter imorgon. Vi försöker inte aktivt bli gravida genom att planera kring ägglossning etc men har slutat att skydda oss med inställningen att händer det så händer det och då är det något som är jättevälkommet och något vi har längtat efter i många år ♥️
Åå tack så mkt❤❤
Ja, vad en del av oss får gå igenom!..även vid lyckade graviditeter, där det tar sån tid, längtan,stressen osv... men tillslut händer det :)
Bra att ni tar det lite lugt o mer med inställningen att "händer det så händer det".. ang. Resan..svårt o säga. Finns det ej någon pågående utbrott så kan det väl va lugn bara man är extra försiktig ex använder myggavvisande medel elr så.. själv är jag så ärrad att jag sj hade skippat resa tror jag, hade det ex. hänt under tiden man är på själva resan att jag tror jag är gravid är det annan sak. Men de e ju jag. Jag har alltid tanken att om de va nåt jag sj påverka att första barnet blev sjuk. Ex för att jag borde slutat röka innan försök av graviditet(sluta såfort jag fick veta bara),samma med alkohol o så. Kommer aldrig få veta, men borde skippat allt det när vi bestämt o försöka ens. Å andra sidan vet man ej om det heller hade gjort skillnad.