• Anonym (Fråga)

Hade du berättat om du råkat ha sex med din ex man eller ex fru?

Den här frågan är till er som är skilda.

Tänk dig att du har en ny partner men råkar ligga med din ex man eller ex fru en enda gång och du ångrar dig jättemycket. 

Hade du berättat för din nya partner eller inte?

• Svar på tråden Hade du berättat om du råkat ha sex med din ex man eller ex fru?
  • Anonym (M)
    Fjäril kär skrev 2024-12-13 21:06:13 följande:
    Ja? 
    Det är precis det som ÄR konsekvenserna. 
    Det är det som händer när man väljer att vara otrogen. 

Varför ska du slippa undan ansvar? 
    Nej varför det? Det måste inte alls hända eller vara konsekvenserna. All otrohet kommer inte fram, det är dagens sanning. Oavsett vad folk gärna vill intala sig. 
  • Anonym (Granbarr)
    Anonym (Fråga) skrev 2024-12-13 20:14:26 följande:
    Det är just de tankarna som jag har nu. Ingen skulle bli lycklig 
    Det kallas konsekvenser och att vara vuxen nog att stå för det du gjort.  
  • Fjäril kär
    Anonym (M) skrev 2024-12-13 21:09:42 följande:
    Nej varför det? Det måste inte alls hända eller vara konsekvenserna. All otrohet kommer inte fram, det är dagens sanning. Oavsett vad folk gärna vill intala sig. 
    Nästan all otrohet kommer fram och det i majoritet från dom otrogna själva som förr eller senare försöker sig eller blir avslöjade på något sätt eller från den tredje parten som nån gång väljer att berätta. 

Att nån kommer undan betyder inte att alla kommer undan. 

Några drinkar för mycket en kväll med lite allmänt tjafs så vips har man sagt nåt.... 
  • Anonym (M)
    Fjäril kär skrev 2024-12-13 21:13:59 följande:
    Nästan all otrohet kommer fram och det i majoritet från dom otrogna själva som förr eller senare försöker sig eller blir avslöjade på något sätt eller från den tredje parten som nån gång väljer att berätta. 

Att nån kommer undan betyder inte att alla kommer undan. 

Några drinkar för mycket en kväll med lite allmänt tjafs så vips har man sagt nåt.... 
    Du vet inte hur mycket otrohet som aldrig kommer fram, det hör liksom till sakens natur
  • Anonym (qwerty)

Hur "RÅKAR" man ha sex?

• Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2024-12-13 21:09:42 följande:
    Oftast gör det det. Och det borde. För man borde tänka på den sårade och utnyttjade här. 
  • Anonym (J)

Men folk tänker bara på sig själva , ja tills de blir utsatta för samma sak.. då är det såååå synd om dom 

• Anonym (J)
    Anonym (M) skrev 2024-12-13 21:26:43 följande:
    Du vet inte hur mycket otrohet som aldrig kommer fram, det hör liksom till sakens natur
    Man kan ändå sträva mer efter en snäll värld 
  • Anonym (J)

Omtanke finns nåt som heter 

• Anonym (J)

Jag är vän med de som var otrogna mot mig. De som var ärliga. 

De som inte var, nej fy. De vill jag inte prata med någonsin mer 

Svar på tråden Hade du berättat om du råkat ha sex med din ex man eller ex fru?