• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Överste Senap
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 22:05:05 följande:
    Har jag påstått det?
    Det är ingen ovanlig ståndpunkt på FL om du inte noterat det.
  • Anonym (Herregud)
    Överste Senap skrev 2024-12-02 22:23:11 följande:
    Det är ingen ovanlig ståndpunkt på FL om du inte noterat det.
    Ännu en som drar alla över en kam, eller?

Det är inte jag i tråden som skrivit "ni män". Det är Tecum som skrivit "ni kvinnor". Och det är det jag opponerar mig starkt emot, om det nu fortfarande inte framgått.
  • Överste Senap
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 22:28:08 följande:
    Ännu en som drar alla över en kam, eller?

Det är inte jag i tråden som skrivit "ni män". Det är Tecum som skrivit "ni kvinnor". Och det är det jag opponerar mig starkt emot, om det nu fortfarande inte framgått.
    Opponerar du dig emot när kvinnor drar alla män över en kam? Har aldrig noterat det.
  • Anonym (Herregud)
    Överste Senap skrev 2024-12-02 22:30:01 följande:
    Opponerar du dig emot när kvinnor drar alla män över en kam? Har aldrig noterat det.
    Jag opponerar mig mot varenda jävel som ska könskriga. Precis som du försöker göra här. Är förbannat trött på det.
  • Överste Senap
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 22:33:11 följande:
    Jag opponerar mig mot varenda jävel som ska könskriga. Precis som du försöker göra här. Är förbannat trött på det.
    Så du anser att mina inlägg här är könskrig?
  • Anonym (Herregud)
    Överste Senap skrev 2024-12-02 22:41:29 följande:
    Så du anser att mina inlägg här är könskrig?
    Jag opponerade mig mot Tecums inlägg som finns i tråden. Du kan ju själv se att han skrivit så. Då börjar du ifrågasätta om jag tycker att alla män ska stå till svars. Jag har inte skrivit NÅGOT som ens antyder att jag tycker det. Så ja, det är ett försök till könskrig och whataboutism. Jävligt trött alla som kör den retoriken. Tycker att du skriver riktigt bra oftast och håller ofta med, men här tycker jag att du är en könskrigare faktiskt. Bara för att jag vänder mig starkt med vad tre specifika användare skrivit här, innebär inte att jag dragit alla män över en kam.
  • Anonym (Herregud)

Och nej, jag är inte alltid på kvinnornas sida, men när jag ser att personer (i detta fall äldre män) försöker trycka ner TS och hennes utseende, då säger jag vad jag tycker.

• Överste Senap
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 22:51:50 följande:
    Jag opponerade mig mot Tecums inlägg som finns i tråden. Du kan ju själv se att han skrivit så. Då börjar du ifrågasätta om jag tycker att alla män ska stå till svars. Jag har inte skrivit NÅGOT som ens antyder att jag tycker det. Så ja, det är ett försök till könskrig och whataboutism. Jävligt trött alla som kör den retoriken. Tycker att du skriver riktigt bra oftast och håller ofta med, men här tycker jag att du är en könskrigare faktiskt. Bara för att jag vänder mig starkt med vad tre specifika användare skrivit här, innebär inte att jag dragit alla män över en kam.
    Jag tror att Tecum reagerade på samma sak som jag själv gjorde. Det finns ett antal kvinnor, en minoritet, men ändå ett betydande antal, som väldigt gärna gör sig lustiga och ibland även hånar oerfarna män i allmänhet och oskulder i synnerhet. Och då är det inte incels eller andra män med taskig kvinnosyn jag avser. Det är sällan man ser kvinnor ta ställning mot detta, det finns absolut några som reagerat men det är få och sällan. Det är inte svårt att se igenom att det är det Tecum reagerar på. Jag tror ingen som sett hans inlägg på FL skulle få för sig att han avsåg att ALLA kvinnor ska ta ansvar för vad vissa skriver. Du valde dock att reagera mot detta och inte mot vad han reagerade på, hånet mot oerfarna som även synts i denna tråd. Jag bortser från alla gånger jag ser kvinnor dra alla män över en kam. I alla fall när det tydligt framgår vad det är de stör sig på (som ofta är välmotiverat) och att nog inte är ALLA män de avser i alla fall. Du hade kunnat göra detsamma.
  • Anonym (Oskuld)

Tack för att några tar ställning mot de fåtal kvinnor här på FL som skyr oskulder värre en pesten. Som sagt, det är förvånansvärt få kvinnor (på FL) som sätter ner foten när drevet  drar igång. Som tur är finns det några få som har tålamod med late bloomers och som berättar om att de har fått världens bästa älskare efter en kanske lite trevande start (de som nu faktiskt har upplevt lite äldre oskulder). För om jag ska vara ärlig så sjönk mitt hopp om att hitta någon till botten i början av denna tråd :( Tack alla som kam vara nyanserade och ge personer en chans!!! :D Med vänlig hälsning, den äldre oskulden

• Anonym (Aa)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 20:22:35 följande:
    Att du inte vet hur man visar intresse utan att röra personen säger mycket om dig.
    Jaha så du hade inget argument.
    Du behöver inte bli ledsen för att inte alla män vill ligga med ett och alla.

Man ger det några ggr och finns det inget synbart intresse från kvinnan så går man vidare.
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??