• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Anonym (Kommunikation)

Prata med honom och fråga hur han ser på er relation.
    Kanske vill han ta det lugnt och känna sig för om ni matchar. Kanske är han inte redo för sex ännu med dig. Eller är lite blyg och försiktig. Kanske vill han bara vara vänner. Det är svårt att veta. Det bästa du kan göra är att ta upp det med honom.

• Svensson5
    Tom Araya skrev 2024-12-01 17:03:28 följande:
    Jag skulle inte heller ta det steget utan signaler som tyder på att hon vill.
    Jag är övertygad om att inte är ensam om det.
    Så kan jag med känna och då dör det sexuella ut 
    Man blir lite mer som tillfälliga vänner  och sedan går man vidare
  • Anders1970
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-01 21:41:48 följande:

Alla tycker i stort sätt att alla som är snygga är just snygga.
    Sedan så kan vissa tänka sig en mindre attraktiv peron om de är en trevlig och skön människa 
    smaken är inte som baken 

Du behöver inte bli kränkt 

Tack Aa, det lyste igenom en sekundär kränkthet (korrekt) Tack. 

Vi får hoppas att TS tar initiativet och slutför, efteråt kan återkoppla till mannen att hon finner en man som för som attraktivt.

Jag blir mörkrädd på alla som seriöst anser att TS skall psykologi prata med han, näää. Kör på och ta själv initiativet.

Jag tänker att har vi inte 2024 kommit längre...
  • Anonym (O)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-01 21:41:48 följande:

Alla tycker i stort sätt att alla som är snygga är just snygga.
    Sedan så kan vissa tänka sig en mindre attraktiv peron om de är en trevlig och skön människa 
    smaken är inte som baken 

Du behöver inte bli kränkt 

Anders1970 skrev 2024-12-02 01:23:22 följande:

Vi får hoppas att TS tar initiativet och slutför, efteråt kan återkoppla till mannen att hon finner en man som för som attraktivt.

Jag blir mörkrädd på alla som seriöst anser att TS skall psykologi prata med han, näää. Kör på och ta själv initiativet.

Få och dåliga argument när ni drar till med att jag skulle vara kränkt för att jag påtalar det faktum att ni inte har någon aning om killens preferenser och det därför inte tillför något att veta hur TS ser ut. Låg nivå.
  • Anonym (Mia)
    Anders1970 skrev 2024-12-02 01:23:22 följande:

Jag blir mörkrädd när män ber kvinnor beskriva sina kroppar detaljerat med motiveringen att andra män skulle ha samma preferenser som deras. Har vi inte kommit längre 2024?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Mia) skrev 2024-12-02 07:48:30 följande:
    Jag blir mörkrädd när män ber kvinnor beskriva sina kroppar detaljerat med motiveringen att andra män skulle ha samma preferenser som deras. Har vi inte kommit längre 2024?
    Tack, jag undrar detsamma.
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Mia) skrev 2024-12-02 07:48:30 följande:
    Haha, tänkte precis samma. Anders 50 plus sitter på nätet och frågar kvinnor om längd, vikt och utseende och frågar sig om vi inte kommit längre 2024. Skrattade rakt ut.
  • Anonym (Aa)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-02 12:00:13 följande:
    Tack, jag undrar detsamma.
    Problemet är att ni tar det på fel sätt.
    Ytterst få tänder på män eller kvinnor som de visuellt ser som oattraktiva 

Men om man tycker att personen har en bra personlighet så kan personen bli mer attraktiv 

Så frågan kan vara viktig, då de flesta är lite ?ytliga?

Är man lite mindre ?attraktiv? samt som i ts fall att det uppenbarligen inte finns någon större sexuell attraktion så blir det helt dött.
    Och man blir i bästa fall någon som är ok att umgås med ibland 
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 12:40:22 följande:
    Problemet är att ni tar det på fel sätt.
    Ytterst få tänder på män eller kvinnor som de visuellt ser som oattraktiva 

Men om man tycker att personen har en bra personlighet så kan personen bli mer attraktiv 

Så frågan kan vara viktig, då de flesta är lite ?ytliga?

Är man lite mindre ?attraktiv? samt som i ts fall att det uppenbarligen inte finns någon större sexuell attraktion så blir det helt dött.
    Och man blir i bästa fall någon som är ok att umgås med ibland 
    Nej. Om han genuint undrade det (vilket jag starkt tvivlar på, då det verkar vara en trend här att trycka ner kvinnors utseende) så kunde Anders istället frågat TS om hon upplever killen som attraherad av henne. Istället vill Anders ha detaljer om utseende och att han sedan ska sitta där som en domare över TS utseende. Där har du problemet. Om ni inte förstår att frågans utformning kan upplevas som motbjudande, så har vi två problem här.
  • Anonym (Våga)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 12:17:46 följande:
    Haha, tänkte precis samma. Anders 50 plus sitter på nätet och frågar kvinnor om längd, vikt och utseende och frågar sig om vi inte kommit längre 2024. Skrattade rakt ut.
    Jaha, ska man inte göra så? Men om man vill ha en tjej med stora tuttar, är det inte lika bra att fråga det rakt ut? Om BH-storlek?
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??