Anonym (Anonym) skrev 2024-12-09 21:46:00 följande:
Har du testat dig nå mer?
Jag har haft mensvärk i ljumskarna idag, och lite svagt rosa på pappret.. och det är så det brukar börja för mig innan mens.
Jag har alltid varit så nöjd med mina två barn, så jag fattar inte riktigt varför jag har en tanke på ett till.. jag måste ju ha "jämnt antal" så då måste det ju bli två till och det skulle varken kroppen eller psyket klara av... 😁🤯 Men jag blir 43 om några månader, jag är ingen ungdom längre och det har märkts av i kroppen de senaste åren kan jag tala om...
Kanske är det för att jag är tillsammans med någon ny nu, och det skulle kännas så fint på något sätt att få ett barn med honom också..
jag har testat en gång till, super negativt. Men ännu inte fått mens, men tror det är mina hormoner och struliga cykel. Har haft cykler utan ägglossning etc, och korta och långa cykler sista året, pga stress Och för lite progesteron kanske, fått bioidentiskt progesteron av gyn för att få till cyklerna men inte börja använda det.,
Jag fyller nämligen 40 alldeles snart och kan skriva under på allt du säger om att inte vara en ungdom längre. Jag har tre barn, och har alltid sett mig som ?färdig?. Men det är nåt som hänt i mitt huvud och jag vill så gärna ha en till, men har aldrig kunnat ta de orden i min mun ens. Ingen ve?
Var det din mens som kom? Hade varit kul att följas åt🙏🏻