• Anonym (HH)

Kommer för fort

jag behöver hjälp och råd från alla som har haft samma problem som jag.
    jag har sex med min fru mitt problem är att jag inte kan hålla mig, under förspel är jag väldig kåt men så fort jag kommer in i henne efter max 1 min jag har utlösning och har väldigt svårt att hålla mig.
    vet inte vad ska jag göra jag tycker syn om min fru som behöver mer tid för att få orgasm.
    är det någon som hade det problemet och har hittat lösning som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Kommer för fort
  • Anonym (JJ)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 12:25:09 följande:
    Varför får du aldrig orgasm när ni har sex om jag får lov och fråga?
    Tror du frågar fel person.
    Både jag och min fru får orgasm i princip varje gång.
  • Ulrikas
    Anonym (Undrar) skrev 2024-11-21 12:35:34 följande:
    Jag tror att om det inte går för henne så är hon nöjd om det blir ganska kort, men om hon får orgasm så är det så skönt att det är värt att hålla på länge för att nå dit. Jag hoppas verkligen att hon inte fejkar orgasm. Då borde hon väl göra det oftare. Nu händer det kanske en gång av tio, kanske lite oftare.
    Fejka orgasm gör man såklart inte varje gång, inte trovärdigt annars 😅 
  • Anonym (HH)
    Anonym (JJ) skrev 2024-11-21 12:36:30 följande:
    Tror du frågar fel person.
    Både jag och min fru får orgasm i princip varje gång.
    Jag skrev ovan att jag har 5-6 utlösningar per vecka men det hjälper inte
  • Baam777
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 08:11:05 följande:
    Kommer för fort

jag behöver hjälp och råd från alla som har haft samma problem som jag.
    jag har sex med min fru mitt problem är att jag inte kan hålla mig, under förspel är jag väldig kåt men så fort jag kommer in i henne efter max 1 min jag har utlösning och har väldigt svårt att hålla mig.
    vet inte vad ska jag göra jag tycker syn om min fru som behöver mer tid för att få orgasm.
    är det någon som hade det problemet och har hittat lösning som kan hjälpa mig?

99% av alla tjejer får ju inte orgasm via penetration. så ge henne orgasm innan ni har sex med fingrar och tunga. När det kommer till din del så kan du väl onanera till utlösning sen vänta en stund sen inleda sex  
  • Anonym (Kille)

Det ni kan göra är att fokusera på henne o hennes orgasm
    Först förspel. Slicka henne. Lek med satisfyer o dildos. Få henne att njuta och få orgasm. Sen kan du penetrera henne. Då har ni båda kommit det sexet. 

Jag o sambon gör så. Antingen avbryter jag o ger henne orgasm eller så ger vi henne orgasm innan vi har själva penetrering 

• Anonym (HH)
    Anonym (Kille) skrev 2024-11-21 16:55:57 följande:

Det ni kan göra är att fokusera på henne o hennes orgasm
    Först förspel. Slicka henne. Lek med satisfyer o dildos. Få henne att njuta och få orgasm. Sen kan du penetrera henne. Då har ni båda kommit det sexet. 

Jag o sambon gör så. Antingen avbryter jag o ger henne orgasm eller så ger vi henne orgasm innan vi har själva penetrering 

Men det skönare att komma samtidigt än hon  får orgasm först sen det är jag, om en av oss kommer först då försvinner kåthet från en av oss
    min fru gillar att blir penetrerat så om hon kommer vis tungan eller fingret då penetration gör inget för henne för att hon har redan kommit
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 18:57:18 följande:
    Men det skönare att komma samtidigt än hon  får orgasm först sen det är jag, om en av oss kommer först då försvinner kåthet från en av oss
    min fru gillar att blir penetrerat så om hon kommer vis tungan eller fingret då penetration gör inget för henne för att hon har redan kommit

Ok, så bara för att du tycker att det är skönare att komma samtidigt blir din fru utan orgasm medan du kommer varje gång?

Om du fortsätter så kommer din fru att ledsna, min sexlust skulle tvärdö om jag aldrig fick orgasm tillsammans med min kille.

Du kanske skulle fokusera på hennes njutning några år framöver så att hon kommer ikapp alla gånger du har kommit men inte hon?

• Anonym (HH)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-21 19:17:52 följande:

Ok, så bara för att du tycker att det är skönare att komma samtidigt blir din fru utan orgasm medan du kommer varje gång?

Om du fortsätter så kommer din fru att ledsna, min sexlust skulle tvärdö om jag aldrig fick orgasm tillsammans med min kille.

Du kanske skulle fokusera på hennes njutning några år framöver så att hon kommer ikapp alla gånger du har kommit men inte hon?

Jag sa aldrig att jag tänker på mig själv, jag sa att det skönare att komma samtidig.
    jag skrev detta för att jag vill lösa mitt problem för att jag kommer för snabb och vill lära mig eller har någon hjälpa för att kunna penetrera min fru länge för det första för att hon gillar det och för vårt sexliv skulle, just nu vi kan inte har olika ställningar till exempel max  jag kör missionären och då kommer jag  eller hon rider mig då kommer jag, vi kan inte ha två ställningar när vi har sex
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 19:24:03 följande:
    Jag sa aldrig att jag tänker på mig själv, jag sa att det skönare att komma samtidig.
    jag skrev detta för att jag vill lösa mitt problem för att jag kommer för snabb och vill lära mig eller har någon hjälpa för att kunna penetrera min fru länge för det första för att hon gillar det och för vårt sexliv skulle, just nu vi kan inte har olika ställningar till exempel max  jag kör missionären och då kommer jag  eller hon rider mig då kommer jag, vi kan inte ha två ställningar när vi har sex
    Ok, hur ofta får din fru orgasm när ni har sex?
  • Anonym (HH)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-21 19:31:53 följande:
    Ok, hur ofta får din fru orgasm när ni har sex?
    Varje gång men hon får alltid när jag ger henne oralt men hon gillar får  när jag penetrerar henne, hon gillar känna mig i henne medan hon leker med klitoris men tyvärr jag kommer för fort då njuter vi inte på rätt sätt
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 19:37:28 följande:
    Varje gång men hon får alltid när jag ger henne oralt men hon gillar får  när jag penetrerar henne, hon gillar känna mig i henne medan hon leker med klitoris men tyvärr jag kommer för fort då njuter vi inte på rätt sätt
    Ok, här kommer konkreta förslag:

- Använd kondom för minskad känsel 
    - Anänd sleeve/penisöverdrag så kan ni fortsätta även om du kommer snabbt
    - Be din fru stimulera sig själv med fingrar/vibrator/satisfyer medan du knullar henne med kondom eller sleeve.
  • Anonym (HH)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-21 19:43:58 följande:
    Ok, här kommer konkreta förslag:

- Använd kondom för minskad känsel 
    - Anänd sleeve/penisöverdrag så kan ni fortsätta även om du kommer snabbt
    - Be din fru stimulera sig själv med fingrar/vibrator/satisfyer medan du knullar henne med kondom eller sleeve.
    Tack för tipset
    har testat kondomer flera gånger och det är samma problem, så fort jag börjar knullar henne jag kommer.
    har du idet problemet?
    kan du knullar din fru/sambo hur länge som helst?
  • Ulrikas
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 20:07:31 följande:
    Tack för tipset
    har testat kondomer flera gånger och det är samma problem, så fort jag börjar knullar henne jag kommer.
    har du idet problemet?
    kan du knullar din fru/sambo hur länge som helst?
    Sorry men har aldrig träffat en man som inte kan knulla hur länge som helst. När man var 18 så fanns det män som kom direkt men inte senare. jag tror du behöver öva på att inte komma direkt 
  • Anonym (Undrar)
    Ulrikas skrev 2024-11-22 11:01:01 följande:
    Sorry men har aldrig träffat en man som inte kan knulla hur länge som helst. När man var 18 så fanns det män som kom direkt men inte senare. jag tror du behöver öva på att inte komma direkt 
    Menar du att de kan hålla sig hur länge som helst, eller kan de komma igen efter första utlösningen och köra flera gånger?
  • Ulrikas
    Anonym (Undrar) skrev 2024-11-22 12:52:22 följande:
    Menar du att de kan hålla sig hur länge som helst, eller kan de komma igen efter första utlösningen och köra flera gånger?
    De kan bestämma själva när de får utlösning. Antar att de övat upp det. övar man inte så kommer man väl för fort som i ts fall
  • Anonym (HH)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-11-22 12:52:22 följande:
    Nej, jag menar om jag kommer efter max 1 min, hur länge tar för en man som inte kommer fort som jag?
  • Anonym (Övertränad?)
    Ulrikas skrev 2024-11-22 12:58:23 följande:
    De kan bestämma själva när de får utlösning. Antar att de övat upp det. övar man inte så kommer man väl för fort som i ts fall
    Om du kan hitta på en bergsäker metod för hur man övar upp sig till det, då kan du sälja den dyrt lovar jag! Du skulle lätt bli ekonomiskt oberoende..
    Enda sätt som funkat för mig är att ha ett regelbundet och frekvent sexliv med en kvinna. Då tar det bort lite av överladdningen som uppstår när man äntligen får sex och inte vet när man ska få det igen.
    Tyvärr är det få kvinnor som har tålamod att bistå med den träningsmängd som behövs och går frekvensen ned så är problemet där igen..
Svar på tråden Kommer för fort