Inlägg från: Anonym (Hmmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmmm)

Kommer för fort

Anonym (HH) skrev 2024-11-21 18:57:18 följande:
    Men det skönare att komma samtidigt än hon  får orgasm först sen det är jag, om en av oss kommer först då försvinner kåthet från en av oss
    min fru gillar att blir penetrerat så om hon kommer vis tungan eller fingret då penetration gör inget för henne för att hon har redan kommit

Ok, så bara för att du tycker att det är skönare att komma samtidigt blir din fru utan orgasm medan du kommer varje gång?

Om du fortsätter så kommer din fru att ledsna, min sexlust skulle tvärdö om jag aldrig fick orgasm tillsammans med min kille.

Du kanske skulle fokusera på hennes njutning några år framöver så att hon kommer ikapp alla gånger du har kommit men inte hon?

• Anonym (Hmmm)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 19:24:03 följande:
    Jag sa aldrig att jag tänker på mig själv, jag sa att det skönare att komma samtidig.
    jag skrev detta för att jag vill lösa mitt problem för att jag kommer för snabb och vill lära mig eller har någon hjälpa för att kunna penetrera min fru länge för det första för att hon gillar det och för vårt sexliv skulle, just nu vi kan inte har olika ställningar till exempel max  jag kör missionären och då kommer jag  eller hon rider mig då kommer jag, vi kan inte ha två ställningar när vi har sex
    Ok, hur ofta får din fru orgasm när ni har sex?
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 19:37:28 följande:
    Varje gång men hon får alltid när jag ger henne oralt men hon gillar får  när jag penetrerar henne, hon gillar känna mig i henne medan hon leker med klitoris men tyvärr jag kommer för fort då njuter vi inte på rätt sätt
    Ok, här kommer konkreta förslag:

- Använd kondom för minskad känsel 
    - Anänd sleeve/penisöverdrag så kan ni fortsätta även om du kommer snabbt
    - Be din fru stimulera sig själv med fingrar/vibrator/satisfyer medan du knullar henne med kondom eller sleeve.
Svar på tråden Kommer för fort