• Anonym (HH)

Kommer för fort

jag behöver hjälp och råd från alla som har haft samma problem som jag.
    jag har sex med min fru mitt problem är att jag inte kan hålla mig, under förspel är jag väldig kåt men så fort jag kommer in i henne efter max 1 min jag har utlösning och har väldigt svårt att hålla mig.
    vet inte vad ska jag göra jag tycker syn om min fru som behöver mer tid för att få orgasm.
    är det någon som hade det problemet och har hittat lösning som kan hjälpa mig?

• Svar på tråden Kommer för fort
  • Anonym (42)

Har haft samma problem och tränat upp start-stopmetoden. Att runka innan fungerar ganska bra men det är inte alltid jag blir så sugen till andra gången.

Det allra bästa är penisring. En riktigt tajt ring som stoppar blodflödet och ger starkare erektion. Visst kommer man fort ändå men ståndet bibehålls och fortsätter jag så kan jag komma flera gånger. 

Vi använder inget modernt preventivmedel så nackdelen är att jag sprutar utanför torkar av ordentligt och fortsätter, men här finns ju en viss risk för sperma i satsen. 

Jag tror stenhårt på avbrutet samlag men detta blir ju inte riktigt rätt, men det har fungerat bra det tiotal gånger vi gjort på detta sätt. Annars kör vi start-stopp och det fungerar ganska bra 

• Anonym (HH)
    Anonym (42) skrev 2024-11-21 09:31:38 följande:

Har haft samma problem och tränat upp start-stopmetoden. Att runka innan fungerar ganska bra men det är inte alltid jag blir så sugen till andra gången.

Det allra bästa är penisring. En riktigt tajt ring som stoppar blodflödet och ger starkare erektion. Visst kommer man fort ändå men ståndet bibehålls och fortsätter jag så kan jag komma flera gånger. 

Vi använder inget modernt preventivmedel så nackdelen är att jag sprutar utanför torkar av ordentligt och fortsätter, men här finns ju en viss risk för sperma i satsen. 

Jag tror stenhårt på avbrutet samlag men detta blir ju inte riktigt rätt, men det har fungerat bra det tiotal gånger vi gjort på detta sätt. Annars kör vi start-stopp och det fungerar ganska bra 

Tack för tipset, ska testa ringen kanske det är det bästa lösningen 
    kan du säga vilken modell ringen och hur ska man använda den? Är det innan jag blir hård?
    har testat start stop men det är svårt för går inte att hålla mig
  • Anonym (Kvinna)

Använt tunga/fingrar så hon är riktigt nära innan du penetrerar alt tillfredsställ henne efteråt med tunga/fingrar tills du hittat en teknik att hålla dig längre.

• Anonym (AB)

För TS information; det finns enormt mycket trådar på forumet i detta ämne. Det har stötts och blötts i evighet. Du hittar all information och råd om det om du gör en liten sökning. Glad

En liten bråkdel av alla trådar:
    www.familjeliv.se/forum/thread/72031276-snabb-utlosning-hur-hanterar-ni-det
    www.familjeliv.se/forum/thread/65657082-for-snabb-utlosning-killar-hur-snabbt-pinsamheter
    www.familjeliv.se/forum/thread/67804042-sexuellt-frustrerad-snabb-utlosning
    www.familjeliv.se/forum/thread/74752459-min-sambo-far-alldeles-for-tidig-utlosning
    www.familjeliv.se/forum/thread/55546767-min-kille-lider-av-for-tidig-utlosning-vad-gora
    www.familjeliv.se/forum/thread/22099058-hur-farao-fixar-man-problem-med-for-tidig-utlosning
    www.familjeliv.se/forum/thread/40725776-tidig-utlosning
    www.familjeliv.se/forum/thread/78620687-betyder-tidig-utlosning-att-han-inte-har-haft-sex-pa-lange
    www.familjeliv.se/forum/thread/57347722-det-har-med-for-tidig-utlosning
    www.familjeliv.se/forum/thread/72149746-problem-med-tidig-utlosning

• Anonym (HH)
    Anonym (Kvinna) skrev 2024-11-21 09:44:00 följande:

Använt tunga/fingrar så hon är riktigt nära innan du penetrerar alt tillfredsställ henne efteråt med tunga/fingrar tills du hittat en teknik att hålla dig längre.

Just nu det är det vad jag gör och ibland dildo men problemet att när hon är så nära för att komma den växling mellan min tunga och min kuk den stunden tappar hon orgasmen.
    har testat att runka innan , jag kan få hård stånd efter 15 min men det tar längre tid för mig för att komma
  • Anonym (HH)
    Tack för tipset
  • Anonym (Anna)

Min partner kommer också "för fort"
    Antingen så har jag gett honom oralt en stund innan eller så ger han mig orgasm oralt eller med handen innan penetration.
    Kommer du innan din partner så får du lägga fokus på hennes njutning efter.

• Vinters115
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-21 10:09:56 följande:

Min partner kommer också "för fort"
    Antingen så har jag gett honom oralt en stund innan eller så ger han mig orgasm oralt eller med handen innan penetration.
    Kommer du innan din partner så får du lägga fokus på hennes njutning efter.

Tack för det Anna.
    om hon ger mig oralt då kommer jag direkt, hon ger mig oralt bara när hon har mens.
    just nu vi gör precis som ni gör det är att ge henne orgasm oralt sen penetrerar jag henne
    man hade önskat komma samtidigt, det händer väldigt sällan.
    det tar lång tid för min fru att komma och jag kommer för fort
    ibland om hon rider mig då kanske kan dröja till 2 min men inte mer.
    har din man testat ringen?
  • Anonym (Anna)
    Vinters115 skrev 2024-11-21 10:42:55 följande:
    Tack för det Anna.
    om hon ger mig oralt då kommer jag direkt, hon ger mig oralt bara när hon har mens.
    just nu vi gör precis som ni gör det är att ge henne orgasm oralt sen penetrerar jag henne
    man hade önskat komma samtidigt, det händer väldigt sällan.
    det tar lång tid för min fru att komma och jag kommer för fort
    ibland om hon rider mig då kanske kan dröja till 2 min men inte mer.
    har din man testat ringen?
    Nej han har inte testat ringen.
  • Vinters115
    Anonym (Anna) skrev 2024-11-21 10:49:39 följande:
    Nej han har inte testat ringen.
    Tack
    önskar er lycka med sexlivet
  • Ulrikas

Vad är problemet? Hade älskat en man som kommer fort! Slut på det tråkiga sexet fortare liksom 😂

• Anonym (HH)
    Ulrikas skrev 2024-11-21 11:23:54 följande:

Vad är problemet? Hade älskat en man som kommer fort! Slut på det tråkiga sexet fortare liksom 😂

Kanske du kan komma fort därför du vill ha att han kommer fort.
    jag kommer fort då tappar jag kåthet medan hon är kvar och har inte fått orgasm det blir i te roligt för henne eller hur?
  • Ulrikas
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 11:54:46 följande:
    jag kommer fort då tappar jag kåthet medan hon är kvar och har inte fått orgasm det blir i te roligt för henne eller hur?
    Aha ok! Nej jag får aldrig orgasm vid sex, aldrig fått och ser inte det som ett problem då jag fixar det själv. Därför jag föredrar sex som går fort så att man kan göra annat sen 
  • Anonym (JJ)
    Ulrikas skrev 2024-11-21 11:58:12 följande:
    Aha ok! Nej jag får aldrig orgasm vid sex, aldrig fått och ser inte det som ett problem då jag fixar det själv. Därför jag föredrar sex som går fort så att man kan göra annat sen 
    Men gud vad tråkigt det låter! Har du alltid känt likadant eller är det bara med nuvarande partner?
  • Anonym (Undrar)
    Ulrikas skrev 2024-11-21 11:58:12 följande:
    Vad tycker din man om att du upplever sexet som tråkigt? Är han nöjd bara han får sitt? Hur ofta har ni sex? Om man har mera sällan går det ofta fortare, men det kanske han inte vill.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-21 11:54:46 följande:
    Som jag skrev ovan, om man har mera sällan så går det fortare och man har sex ofta tar det längre. Kanske ni kunde pröva att ha oftare så kanske du kan hålla ut längre?
Svar på tråden Kommer för fort