Anonym (Calli) skrev 2024-11-14 16:57:24 följande:
Svårt läge. Vad är det som får dig att stanna? Har han sagt varför han var otrogen? Tänker att en fyllegrej kan hända, men två? Lär man sig inte första gången? Förstår att tankarna kommer nu inför stundande julfest. Din oro kommer nog tyvärr alltid finnas där.
Han påstår att han blev typ övertalad, att det här vad vad han ville och att han hade visat att han ville det. Han säger att han blev väldigt chockad och osäker då på fyllan om han hade visat dessa signaler. Han säger också att han har svårt att säga nej och göra nån ledsen då. Hon var enligt honom väldigt påträngande. Vill dock säga att det inte var ett "ligg" men att hon även försökte övertala honom till det. Då jag läste konversationen de hade haft så verkade det inte vara några känslor utan bara ångest. Gång nummer två gjorde hon samma sak igen trots att de sagt att det var ett otroligt misstag. Kanske hela den här storyn inte stämmer. Jag vet liksom inte vad jag ska tro. Utgår nästan från att den inte stämmer.
Håller med om att två gånger skaver definitivt mer för mig.
Jag vet helt ärligt inte varför jag stannar. Han var väldigt ångerfull och ledsen då och jag gick med på det.
Jag antar att det stämmer att oron alltid kommer att finnas där... Jag hoppas ju att att det bleknar med tiden.