• Anonym (Eva)

En ful gubbe o en snygg kvinna

En uppenbart oattraktiv man träffar en väldigt snygg yngre kvinna. Behandlar henne ändå som skit o de slutar med att hon lämnar honom efter ngr månaders dejting. Bryr han sig ens? Kommer han ångra sig?

• Svar på tråden En ful gubbe o en snygg kvinna
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:18:52 följande:
    Bevisen finns överallt och står redan klart för normalbegåvade människor att se.
    Du har alltså ingenting konkret att komma med.
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:25:41 följande:
    Att du påstår dig känna igen dem betyder ingenting. Jag kan påstå att jag känner igen dina uttryck och därför menar du att du älskar psykopatisk beteende. Så nej att man påstår att man vet och kan en massa är inget bevis för någonting alls.
    Bara för att du inte fattar vanlig vardagssvenska så betyder det inte att den inte är fullt tydlig för resten av oss.
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:26:29 följande:
    Du har alltså ingenting konkret att komma med.
    Det är uppenbart för de flesta av oss vad som åsyftades med ordet karaktär i medlemmens text.
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:28:17 följande:
    Bara för att du inte fattar vanlig vardagssvenska så betyder det inte att den inte är fullt tydlig för resten av oss.
    Jag kan påstå samma sak om dig. Så nej det är inget bevis för någonting.
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:29:58 följande:
    Jag kan påstå samma sak om dig. Så nej det är inget bevis för någonting.
    Jo, för oss normalbegåvade står det ganska klart vad som åsyftades med texten.
  • Anonym (2)

Nej ingen annan än du har påstått att de vet vad han eller hon syftade på. Psykopatbeteende, är det enda du har utvecklat om den saken. Vad han menade med karaktär vet inte du

Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:29:10 följande:
    Det är uppenbart för de flesta av oss vad som åsyftades med ordet karaktär i medlemmens text.
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:31:45 följande:
    Jo, för oss normalbegåvade står det ganska klart vad som åsyftades med texten.
    Nej det står ingenting om det
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:35:31 följande:

Nej ingen annan än du har påstått att de vet vad han eller hon syftade på. Psykopatbeteende, är det enda du har utvecklat om den saken. Vad han menade med karaktär vet inte du

Jo, jag gjorde en fullt logisk tolkning av medlemmens påstående om karaktär och jo, det är ett psykopatbeteende det som fulgubben i trådstarten ägnat sig åt. 
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:36:06 följande:
    Nej det står ingenting om det
    Tolkningen av det som står i texten är klar för de flesta av oss jo. 
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:38:50 följande:
    Jo, jag gjorde en fullt logisk tolkning av medlemmens påstående om karaktär och jo, det är ett psykopatbeteende det som fulgubben i trådstarten ägnat sig åt. 
    Fast det betyder inte att det var psykopatbeteende som han eller hon syftade på när han skrev karaktär. Karaktär kan tex betyda viljestyrka, självdisciplin eller något annat.
Svar på tråden En ful gubbe o en snygg kvinna