• Anonym (Eva)

En ful gubbe o en snygg kvinna

En uppenbart oattraktiv man träffar en väldigt snygg yngre kvinna. Behandlar henne ändå som skit o de slutar med att hon lämnar honom efter ngr månaders dejting. Bryr han sig ens? Kommer han ångra sig?

• Svar på tråden En ful gubbe o en snygg kvinna
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:04:40 följande:
    Nej det finns ingen sådan regel. I så fall får du visa en trovärdig källa på det.
    Vanlig vardagssvenska finns det bevis för överallt där det finns skrivna texter. 
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:06:53 följande:
    Och vad han/hon som skrev det tycker är positivt kanske du tycker är negativt. 
    Det hen skrev var menat som nåt positivt och jag håller inte med om att fulgubbens psykopatbeteende är något positivt nej, det tycker typ ingen människa med normal empatiförmåga.
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:07:53 följande:
    Vanlig vardagssvenska finns det bevis för överallt där det finns skrivna texter. 
    Du kan alltså inte visa någon konkret pålitlig källa på att den regeln finns i svenska språket. 
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:12:08 följande:
    Du kan alltså inte visa någon konkret pålitlig källa på att den regeln finns i svenska språket. 
    Bevisen finns överallt och för de som förstår vanlig svenska.
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:09:30 följande:
    Det hen skrev var menat som nåt positivt och jag håller inte med om att fulgubbens psykopatbeteende är något positivt nej, det tycker typ ingen människa med normal empatiförmåga.
    Det är inte upp till dig att avgöra vad andra menar när de inte har skrivit det. Du talar inte för andra.
  • Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:14:43 följande:
    Bevisen finns överallt och för de som förstår vanlig svenska.
    Du kan alltså inte styrka vad du påstår. Vem som helst kan säga att det finns bevis överallt för vad de påstår. Ingen trovärdig källa.
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:14:50 följande:
    Det är inte upp till dig att avgöra vad andra menar när de inte har skrivit det. Du talar inte för andra.
    Tredje halmdockan från dig. Jag bestämmer inte hur svenska vardagsuttryck ser ut, däremot känner jag väl igen dem och vad folk menar med dem.
  • Anonym (Hittepå)
    Anonym (2) skrev 2024-11-14 17:17:30 följande:
    Du kan alltså inte styrka vad du påstår. Vem som helst kan säga att det finns bevis överallt för vad de påstår. Ingen trovärdig källa.
    Bevisen finns överallt och står redan klart för normalbegåvade människor att se.
  • Anonym (självklart)

Låt mig gissa TS, du är den (enligt dig själv) väldigt snygga kvinnan och kan inte förstå hur du blev lämnad av uppenbart oattraktiva honom när du stormade ut (dramatisk much!?) och att han inte ens bryr sig.

Fundera lite själv på vad det kan vara som gör att han inte bryr sig.

• Anonym (2)
    Anonym (Hittepå) skrev 2024-11-14 17:17:59 följande:
    Tredje halmdockan från dig. Jag bestämmer inte hur svenska vardagsuttryck ser ut, däremot känner jag väl igen dem och vad folk menar med dem.
    Att du påstår dig känna igen dem betyder ingenting. Jag kan påstå att jag känner igen dina uttryck och därför menar du att du älskar psykopatisk beteende. Så nej att man påstår att man vet och kan en massa är inget bevis för någonting alls.
Svar på tråden En ful gubbe o en snygg kvinna