-
Jag antar att om man blockerar personen i fråga så blockerar man den från tråden även, fast ja kanske inte går om de skriver anonymt? (inte säker på om det fungerar så fast känns ju som att blockeringen borde fungera för trådarna också på sättet den här sajten är upplagd.)Anonym (Oj) skrev 2024-11-11 21:32:45 följande:Hur gör man det?
-
Nej, sluta nu det här börjar bli störande. Ok?Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 21:41:41 följande:Virrpanna.
Finns ingen förvirring alls. Är ny på sajten sluta nu.
Hur gammal är du ens!? -
Ok, jag skrev alltså inget om BDSM-scenen eller folk som har det som livsstil.Anonym (Nyans) skrev 2024-11-11 21:49:42 följande:
Många inom BDSM scenen är väldigt elitistiska av sig. Använder du ett ord eller uttryck felaktigt så blir det genast massa högtravande pekpinnar och du blir i princip avfärdad som mindre vetande. Samma sak om du inte håller med om deras, många gånger, snåriga och snäva åsikter om vad dominans, undergivenhet osv innebär och hur det ska levas ut. En anledning till att jag själv valt att inte engagera mig i den då jag inte orkar med den typen av beteende. "Konstigt sex" beskrev du det som TS och det är faktiskt en, såväl, underhållande som delvis sann beskrivning.
Däremot är du väldigt aggressiv och antagonistisk i den här tråden och det redan innan du började att bli mer ifrågasatt. Du har ju frågat efter folks åsikter om ett scenario du målat upp och då får du ju vara beredd på att inte alla svar kommer att vara positiva. Har lite svårt att se dig inta en undergiven roll med tanke på hur pass hårt du går på här. Mycket prat om att andra inte visar dig respekt men du har inte direkt visat särskilt mycket respekt heller för deras åsikter. Och respekt är en grundkomponent i den typ av fantasi du söker.
För att avrunda så tror jag säkert det finns kvinnor som skulle kunna tänka sig att pröva liknande fantasier som du har. Skulle dock rekommendera att du gör det inom ramarna för en vanlig relation. Dvs med en flickvän eller kanske en KK. Det du nämner är ju rätt light och inte på något sätt extremt avvikande. Som andra redan skrivit kan det vara svårt att forma en relation enbart baserat kring detta då öppet dominanta kvinnor som sagt är väldigt eftersökta. Lycka till med det du önskar att få uppleva.
Jag hade aldrig pratat med ngn fake-dominant som underkastar sig en lvisstil någon annan skapat med regler som ngn annan skapat. Jag talar om en person som är naturligt dominant och givetvis pga de karaktärsdragen aldrig hade låtit andra sätta regler på hur denna ska föra sig. Jag vet om att det finns nyfikna personer som förvirrar det med att ta sig an en stil och lära sig regler de lever efter. Är alltså inte det jag talar om, vilket jag påpekat ett antal gånger nu. För många gånger.
Måste man ha en tränad liten hundvalp som är dresserad efter ett regelmente är man geranterat inte speciellt dominant som person. Möjligen har personen sjukliga kontrollbeov pga psykisk ohälsa men absolut inte dominant. -
Sluta skriva snurrig när det är du som motsäger dig själv/missförstår vad jag skriver/projicerar din förvirring på andra etc!Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 22:22:41 följande:Nu är du snurrig över vad som acceptabelt igen.
Vad får dig att tro att alla dominanta och/eller sadister är stöpta i en form och att alla har samma regler. Har faktiskt aldrig träffat två som är dominanta och eller sadister som har samma regler utan man hittar sin egen stil och sina egna regler men det är otroligt nyttigt att ta till sig av andras erfarenheter. Personligen är jag så gammal att jag började med SSC och gick sedan över till RACK men trivdes inde med det synsättet på säkerhet och samtycke så idag är jag ganska ensam om att använda PRICK med ett eget tilläg av delar från SSC. Det är ren jävla dumhet att tro att vi som klassar oss som sadister skulle ha någon grundmall och allmängiltiga regler utan det är något som man kommer överens om med de personer man har utlevnad. Självklart blir det annorlunda på klubbar och träffar då det oftast finns av arrangören uppsatta regler. Riktigt skoj när du börjar yra om naturligt dominanta. Du har uppenbart inte en jävla aning om vad du yrar och det är som du förstår hysteriskt underhållande när du kombinerar total okunskap med att vara aggresiv och ifrågasättande av personer som har långt mycket mer erfarenhet än vad du någonsin kommer att kunna skaffa sig på grund av dina mental brister och en jävligt trist och dålig attityd.
Utan att vara elak är du den roligast, snurrigaste och absolut okunnigaste på detta forum på år och dag.
Du vill bara ha meningslsa tjafs, du skriver störiga saker och du är allmänt förvirrad så snlla sluta kalal MIG snurrig det är väldigt irriterande i sammaahnget, det är du som påstår alla dominanta är llikadana, hur kand u annars korrigera och tala om hur alla dominanta fungerar?! Det är du, inte jag! Kalla mgi snurrig en gång till och jag svarar dig inte mera, sluta det är du som är snurrig/förvirrad etc -
Sluta innan du BLIR otrevlig? Du har hållt otrevlig ton från första meddelandet trots att du haft fel från början.Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 23:22:08 följande:Sluta nu innan jag blir riktigt otrevlig mot dig.
Har jag på något sätt sagt att alla sadister är stöpta i samma form. Det jag har sagt är att du med din arroganta personlighet och dåliga kunskap gör att ingen sadist vill ta i dig med tång vilket inte ens i din förvirrade lilla hjärna kan tolkas som att alla sadister är lika men det finns ett antal drag som nästan alla dominanta och sadister har och det är att vi helt enkelt är jävligt allergiska mot din personlighetstyp och din ovilja att ta till dig det vi av vår vänlighet har försökt få in i din lilla skalle. -
Nu räcker det. Du har svamlat samma galenskap och malt samma äckliga uttryck hela tiden. Jag har inte "r*nkfantasier" och jag har inget intresse av konstiga dominor som måste göra om hela sitt liv till deras sexuella preferense vilket jag talat om för dig i varje meddelande och trots detta har du inte förstått att det du talar om är något jag inte söker och inte samma sak, utan du fortsätter att av någon konsting anledning.Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-11 23:47:30 följande:Lille vän det är du som har noll koll och är ledsen i ögat för att ingen vill göda dina runkfantasier. Dra nu i den och sov sedan. Du skall vara väldigt klar över att du har bemötta med långt mer vänlighet än vad du förtjänar.
Det är som en trasig LP-skiav som hakat upp sig och hoppar tillbaka i spåret.
Vad är det som gör att du tror att det du fått för dig att jag menar är vad jag menar då jag förklarar att det du talar om inte är vad jag söker?
Vad exakt håller du på med?
Jag gillar inte dominor. Jag gillar inte konstiga, otrevliga peroser som förolämpar andra och har fel och istället för att säga "OK, jag missförstod" så beter de sig konstigt nog som om de har rätt istället? -
För mig är det sjukligt att du tar din felaktiga förståelse av vad ngn skriver och fortsätter hävda att du har rätt. Det är sinnesjukt enligt mig. Har inte mer ord för dig, hejdå.Anonym (Hotwife) skrev 2024-11-12 00:04:01 följande:Vem fan är det som är en trasig lp-skiva. Jävla virrpanna och det är det snällaste jag kan säga om dig. Du vet helt enkelt vad du svamlar om och fortsätter med snurrigheterna i oändlighet. Ställ en vettig fråga och ge mig svar på det jag frågar dig så kanske det går att göra en diskussion med dig.
Jag är sadist. Jag tycker om att plåga folk med piskor, nålar, och till och med utföra bodysuspensioner vad i helvete tror du att jag och andra sadister skulle få utt av att ha våra fötter mot ditt fula tryne. Det finns som sagt dominanta kvinnor som kan tycka om fotdyrkan men försök nu att få in i din lilla hjärna att det du beskriver i din runkfantasi inte har det minsta inslag av sadism i sig
Förstår att detta är lite för mycket för din lilla hjärna att ta in men jävlar du är underhållande i din dårskap. -
Du motsäger dig själv i ditt eget argument.Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 00:53:45 följande:Du förstår inte och är inte öppen för att lära dig av dom som faktiskt vet. Naturligt dominanta är just det, sen reglerna man sätter upp är till för att det ska fungera. Dominans är inget man kan sätta på sig som en tröja, antingen är man det eller inte.
Har träffat några dominanta kvinnor och det är inte spelat oavsett på vilket sätt man lever ut det.
Frågan är varför du är så aggressiv här när folk hjälper dig.
Försöker hjälpa vem? Vem har bett om hjälp!?
Jag vill bolla tankar. Vad ska hjälpen vara?
Är det svårt att förstå att det jag talar om inte är den konstiga dominans hon talar om?
Aggressiv när ngn "försöker hjälpa"?
Kan du läsa igenom tråden och försöka se problemt?
Om du vill köpa ägg hjälper jag dig inte om jag talar om för dig att det är apelsiner du vill köpa och jag vet minsann bättre än dig att det är apelseiner du vill ha trots att du skrivit ÄGG på din inköpslista.
Något oklart i det? -
Vad är det för hjälp du tror någon behöver för att få ett par fötter i ansiktet?Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 01:34:16 följande:Allt du skriver är oklart, förvirrat och aggressivt. Om du kunnat läsa text och uppföra dig socialt acceptabelt hade du snappat upp saker som varit till hjälp för att utforska det du är nyfiken på.
Nåja :)
Jag har inte skrivit något som är oklart, kan du nämna en sak?
Du har redan varit oklar i att du påstår att någon försöker hkälpa en annan person när de inte ens förstår vad personen söker.
Men ok, vad är oklar? Jag har varit så klar det går att vara, vad är det du påstår är oklart? Nämn en sak? -
Alla är inte cucks som du utan säger ifrån om någon bara beter sig respektlöst utan anledning?Anonym (12345) skrev 2024-11-12 04:07:07 följande:Sexfantasi, runkfantasi vad är skillnaden?
Herregud, bli kränkt av att ens sexfantasi kallas för vad det är! -
Du verkar tro att man kan studera till att bli dominant och sen ska någon då studera till att bli mer undergiven? Du har alltså ingen förståelse alls om hur grundläggande, enkel psykologi fungerar?Anonym (Mia) skrev 2024-11-12 11:57:29 följande:Jadu. Är man bra på problemlösning så ser man till att skaffa sig kunskap om saker man inte känner till från dom bästa källorna. De personer med kunskap som ger dig info i tråden hade varit värdefulla för dig som är så okunnig om området. Istället är du en blandning av arrogant och svag. Du fattar noll badboll bara.
Du kanske ska studera psykologi så du inte skriver så extremt korkade saker på samma gång som du tror du läxar upp någon? Det blir mindre pinsamt då.
Jag talar inte om något som kräver djupare insikt eller kunskap, om du kunde svenska eller om du hade förståelse för det mest simpla inom psykologin hade du förstått det.
Det finns inget så irriterande som en person som är totalt clueless om vad den pratar om men beter sig som den vet bättre, och även ska läxa upp med sin brutalt felaktiga information! Det där var pinsamt. -
Slutar skriva i tråden. Blev bannad 1 dygn för att jag blev irriterad över att otrevliga dominor vägrade förstå att en naturligt dominant kvinna inte är samma sak som en kvinna som valt livsstilen domina.
En domina kan vara en lat kvinna, eller en fattig kvinna, eller en osäkre kvinna som har kontrollbehov. Detta har inget med naturlig dominans att göra.
Det har inget med regler att lära sig att göra då det är en personlighetstyp.
Man kan inte läsa om en personlighetstyp och skapa den i sitt psyke bara för man läst på om en personlighetstyp. Då skulle ingen person i världen må dåligt och alla skulle ha exakt de psyke de ville.
Att bli attackerad av personer som har ett vokabulär man borde skicka någon till charmkursen då man hör i kombination med att få det förklarat att en naturligt dominant kvinna med stil och klass är samma sak som någon som valt att leva under ett BDSM-liv som domina och därav underkasta rsig regler om hur denna ska leva sitt liv (vilket vilken dominant person direkt aldrig hade drömt om) för att sen bli avstängd då man ger svar på tal och tillfälligt sänker sig till nivån man blir bemött av var droppen.
Jag klarar inte av att argumentera med personer som inte ens förstår vad skillnaden är på en domina och en dominant personlighet.
Jag kommer varken skriva mer i tråden. Att admin inte såg att folk var repsektlösa i tråden och endast fick svar på tal är extremt amatörmässigt men meningslöst att klaga på det då admin är just admin här.
Jag står över sånt här.
Jag talade om en naturligt dominant kvinna i sin prime-ålder.
Ingen som skrivit i den här tråden vet vad jag talar om eller har upplevt att vara det jag talar om så de kan inte bolla tanken.
Jag borde inte sänka mig till så låg nivå.
Vissa personer ska ignoreras direkt.