Tusselina skrev 2024-11-11 17:24:55 följande:
TS du får nog tänka om lite här.
Ingenstans i samhället är det så totalt på kvinnornas villkor som det är när det gäller dominanta kvinnor och här försöker du argumentera om att du vet bättre om definitioner och terminologi i en sfär du inte har någon erfarenhet av (hade du det hade du inte ställt din fråga helt enkelt, och det är ju inget fel i sig att vara ny) än någon med erfarenhet av just den? om det är något som är gemensamt för i princip alla kvinnor med den läggningen så är det nolltolerans för den typen av inställning. Det är det absolut mest effektiva sättet att göra sig ointressant. Tydlig respekt och vördnad av kvinnor är ett grundläggande måste utom i vissa fall där de vill rent ut banka skiten ur dig just för att du är en respektlös rövhatt (något som det inte låter som du är ute efter och som inte ens kan lagligen samtyckas till i Sverige).
Nu kan förnedring i viss mån sorters under sadism, men då behöver det vara kraftfull sådan och med tanke på hur du reagerar på att sättas på plats av en kvinna inom den sfären ovan så är det nog inte riktigt för dig. Även om hon inte är i din smak och du inte hennes så förväntas en helt annan typ av respekt för att du inte ska göra alla andra dominanta kvinnor i närheten ointresserade på köpet.
Din fantasi har ingen större chans att bli verklighet då du med ditt sätt gör dig ointressant för de kvinnor under vissa premisser skulle vara intresserade. Det ÄR en vanlig och typisk ?runkfantasi? på samma sätt som kvinnor i Harlequin böcker som blir bortrövade av stenrika prinsar. Du kan ha viss chans att uppleva det som ett rollspel med en service-top (en undergiven som helt enkelt uppskattar att utföra vad dennes partner önskar inklusive ?top-aktiviteter?. Men ja annars är det mest något för en sexnovell om du har problem med termen ?runkfantasi?
Jag tror du misstar dominans för "
Darkside.se dominans" där någon som inte är naturligt dominant vill testa olika saker och läser på och har sig för de vet ju inte hur en dominant person beter sig.
En person som är dominant måste givetvis inte läsa om hur det fungerar att vara som den är.
"
Darkside.se dominansen" är något jag inte nuddat.
Du verkar mer vara en sån person? Du har varit väldigt otrevlig på samma gång som du uppenbarligen vill ta kontakt, vilket tyder på osäkerhet i form av att du tänker att personen i fråga kanske inte vill prata med dig och du ska använda anfall som bästa försvar, här psykiskt.
Iaf, ser igenom dig totalt och det du skriver har inget med termer att jag för jag har bara lagt upp ett scneario jag ville spekulera lite över med likasinnade, alltså naturligt dominanta personer, inte Darksisde.se-låtsasdominanta som du. Men du verkade road av någo konstig anledning iaf, så det var ju bra.
Fin fint där att gå in med ditt username utan att vara anonym för att tala om dig själv i tredje person, så gör ju en självsäker dominant person säkerligen!